REKLAMA
Orange Oferta 4K – czyli piłka nożna w Orange
Klienci Orange Polska, którzy korzystają ze światłowodu, będą mogli śledzić sportowe zmagania najlepszych drużyn świata w najwyższej jakości obrazu 4K. Właśnie ruszyła kampania promocyjna nowej oferty pomarańczowego operatora.
Sony startuje z letnią akcją promocyjną Xperii XZ2
Jutro rusza kolejna letnia akcja promocyjna Sony Mobile. W ramach projektu KINO NA LEŻAKACH aż do końca wakacji w kilkudziesięciu miastach Polski podczas weekendów można będzie obejrzeć atrakcyjne filmy na świeżym powietrzu, kupić w promocyjnej cenie smartfony Xperia oraz poznać ofertę Sony.
T‑Mobile – w wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Dziś Operator rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, której głównym tematem są „Powroty”, czyli - W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze.
LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie.
EmiTel – Cezary Żak twarzą akcji wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej
EmiTel - operator ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej wspólnie z nadawcami telewizyjnymi METRO, Telewizja WP i ZOOM TV prowadzą w mediach kampanię informacyjną dla odbiorców telewizji naziemnej. Twarzą akcji jest Cezary Żak, który w prosty sposób tłumaczy jak odbierać nowe kanały multipleksu 8, które dostępne są dla ponad 97% populacji Polski.
Zbigniew Boniek w Mistrzowskiej Jedenastce Play – Grajcie w Mistrzowską 11
Kibicuj biało-czerwonym razem z Play, tak jak Zbigniew Boniek, który przeszedł do Play. Wejdź na www.mistrzowska11.pl, szukaj bramek, trafiaj i wygrywaj nagrody od Play. Mecz zaczyna się… teraz - rusza nowa kampania reklamowa Play
Plus najwięcej wydaje na reklamę
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w kwietniu 2018 roku w wybranych branżach. Marką o najwyższych wydatkachw telekomunikacji pozostaje Plus, a najintensywniej promowaną usługą są oferty na kartę.
Smartfony myPhone z panoramicznymi ekranami 18:9 – przedsprzedaż z gratisami
myPhone promuje smartfony z panoramicznymi ekranami full screen 18:9. Są to modele smartfonów ze znanych rodzin: Pocket, FUN i Prime, z wyświetlaczami full screen w formacie 18:9. Wyróżniają je pociągły ekran, nowoczesny design, zmniejszone ramki i większa wygoda użytkowania.
SOKiK – brak podstaw do obniżenia nałożonej na Polkomtel kary
Sąd Ochrony konkurencji i Konsumentów oddalił odwołanie Polkomtela, operatora sieci Plus, na nałożoną karę finansową w wysokości ponad 4,9 mln zł, za kampanię reklamową sieci komórkowej 36.6.
Czy można wygrać z adblokami?
Szacuje się, że blokowanie reklam redukuje przychody wydawców na poziomie od 3 do 20 procent, w zależności od kraju. Według raportu OnAudience.com, w Polsce w 2017 roku, działanie różnego typu wtyczek do przeglądarek zablokowało 44% wyświetlanych reklam.
Anja Rubik twarzą kampanii Samsunga Galaxy S9
Anja Rubik kolejnym ambasadorem firmy Samsung. Znana polska top modelka, została twarzą kampanii promującej smartfony Galaxy S9 i S9+. Działania obejmują telewizję, prasę oraz digital.
Grupa Nelro Data strategicznym sponsorem Zagłębia Sosnowiec
14 maja w warszawskim Centrum Konferencyjnym Office Hub West Station miało miejsce uroczyste podpisanie umowy sponsorskiej między Grupą Nelro Data, a Zagłębiem Sosnowiec, na mocy której warszawski dystrybutor IT został Sponsorem Strategicznym drużyny.
Smanos w sklepach on-line sieci Komputronik
Sprawnie wchodząca na rynek polski marka Smanos jest od teraz dostępna w sklepach on-line sieci Komputronik. Co najważniejsze stany magazynowe pozwalają na natychmiastową wysyłkę.
Wymień swojego NAS-a na nowy model QNAP z rabatem 15%
QNAP przygotował nową promocję dla użytkowników serwerów NAS, którzy chcieliby „przesiąść” się ze starego NAS-a na któryś z nowych modeli firmy. Aby z niej skorzystać, wystarczy podać numer seryjny swoje aktualnego modelu (przy czym niekoniecznie musi to być produkt QNAP)...
Adam Nawałka – legenda polskiej piłki nożnej ambasadorem marki Samsung
Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały.
Orange dla Firm – zabawna kampania Paweł i Gaweł
W najnowszej kampanii Orange Polska promuje dwa plany w cenie jednego w pakiecie Love dla Firm (za 28,78 zł + VAT/ miesięcznie). Do nich możecie dokupić najnowsze smartfony Huawei z serii P20.
Weryfikacja reklam Meetrics obejmie wszystkie zasoby reklamowe wideo Facebooka
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
IMM – Plus liderem w wydatkach reklamowych w marcu
Plus wydał w marcu ponad 32 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych, zajmując tym samym pierwsze miejsce wśród marek o największych wydatkach reklamowych. W pierwszej piątce – z wyraźnie mniejszymi wynikami – znalazły się także Orange, T-Mobile, Play oraz Cyfrowy Polsat.
T-Mobile MagentaBiznes z efektem WOW w biznesie
18 kwietnia startuje nowa kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes – nielimitowany internet i rozmowy dla wszystkich w firmie, a także niższe płatności, gdy nie używa się dodatkowych kart SIM.
UOKiK: reklamy T-Mobile wprowadzały w błąd. Stanowisko T-Mobile Polska
UOKiK informuje, że reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii Pierwszy prawdziwy no limit dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Stanowisko T-Mobile Polska po decyzji Prezesa UOKiK
20 e-maili reklamowych dziennie trafia na nasze skrzynki pocztowe
Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 – wynika z badania Redlink. Tych trafiających do SPAM-u większość adresatów nigdy nie przeczyta
Orange Zbliża – nowy format reklamowy, wystartowała kampania wizerunkowa
Dziś (13.04) wystartowała kampania wizerunkowa Orange, oparta o nową platformę komunikacyjną - „Orange Zbliża”. W kolejnych odsłonach format reklamowy zostanie wykorzystany do komunikacji produktów i usług Orange.
Play – Junior BOX z przenośnym głośnikiem
Junior BOXa nie trzeba Wam przedstawiać. To produkt, który zapewnia bezpieczne wejście dziecka w cyfrowy świat i jego początek przygody ze smartfonami. Nowością, w Play jest dodatek pakowany do pudełka wraz z telefonem – przenośny głośnik Bluetooth.
Kuba Wojewódzki twarzą marki Huawei
Podczas warszawskiej, oficjalnej premiery modeli Huawei P20 Pro i Huawei P20 w Polsce, chiński producent poinformował, że nowym ambasadorem marki został prezenter telewizyjny Kuba Wojewódzki.
FORUM TELEKOMUNIKACYJNE
Sekcje Forum
Zapisz się do Newslettera
[newsletter_signup_form id=1]