Reklama2018-01-20T15:05:14+01:00

REKLAMA

Raport IMM we wrześniu 2018 – oferta na abonament na prowadzeniu

By |3 października 2018 15:46|Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Top7|

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej i handlowej. W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). We wrześniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus.

Poznaj najlepszy model myPhone – ruszyła kampania telewizyjna Prime 18×9 LTE

By |19 września 2018 14:50|Android, myPhone, Newsy, Reklama, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7|

myPhone Prime 18x9 LTE to 5,5-calowy smartfon z ekranem w formacie 18:9, który wyróżnia elegancka obudowa slim z zaokrąglonym szkłem 2.5D, w wyjątkowym kolorze cobalt blue. Ruszyła kampania Prime 18x9 LTE – aktualnie najciekawszego modelu marki myPhone, polskiego producenta mPTech.

Orange na Kartę „Rekordowa oferta” – prowokacyjna kampania reklamowa

By |14 września 2018 11:08|Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Orange, Prepaid, Promocje, Reklama, Top7|

14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.

Motorola w sklepach pozdrawiała z ekranów telewizorów

By |7 września 2018 10:24|Android, Motorola, Newsy, Reklama, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7|

W dniach 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano wyjątkową akcję, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6. Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się komunikaty z pozdrowienia.

T‑Mobile Elastyczna: Dorota Wellman – z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu

By |30 sierpnia 2018 11:22|Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Promocje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe, Top7|

W T‑Mobile z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu – rusza kampania reklamowa promująca najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin. Spot telewizyjny podkreśla zalety najbardziej elastycznej oferty abonamentowej dla rodzin na rynku.

Grażyna Piotrowska – Oliwa: jak technologia zmieni sposób zakupów

By |23 sierpnia 2018 17:17|e-Handel, Newsy, Opinie ekspertów, Reklama, Rynek, Top7|

Wartość globalnego rynku reklamy w 2018 roku przekroczy 550 miliardów dolarów. Przychody z kampanii reklamowych Google'a dały jej w 2017 roku 95 miliardów dolarów, natomiast Facebookowi 39 miliardów. Grażyna Piotrowska – Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska głębiej przygląda się zmianom jakie przyniesie sztuczna inteligencja na rynku sprzedaży i reklamy.

Raport IMM: Grupa Cyfrowego Polsatu (Plus/Cyfrowy Polsat) z największymi wydatkami reklamowymi

By |9 sierpnia 2018 10:14|Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, Top7|

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lipcu 2018 roku w wybranych branżach, w tym telekomunikacyjnej. W tym miesiącu na prowadzeniu wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są Plus (23,6 mln zł) i Cyfrowy Polsat (18,3 mln zł), wyprzedzając T-Mobile, Play i Orange.

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie – kampania wizerunkowa 360°

By |26 lipca 2018 09:51|Newsy, Operatorzy, Orange, Reklama, Rynek, Top7|

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nową kampanię wizerunkową Orange Polska, przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

IMM – T-Mobile na czele reklamowanych marek w branży telekomunikacyjnej

By |17 lipca 2018 10:52|Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Top7|

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża telekomunikacyjna przeznaczyła w czerwcu na promocję budżet w wysokości 113 mln zł, reklamując przede wszystkim sieci komórkowe i oferty na kartę.

Plus – Mistrzowskie emocje w cenie abonamentu

By |9 lipca 2018 18:20|Newsy, Operatorzy, Plus, Promocje, Reklama, Rynek, Top7|

Od 2 lipca w nowej ofercie Plusa dostępny jest Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, w którym na żywo i w wysokiej jakości dostępne są wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Właśnie ruszyła kampania reklamowa Plusa wspierająca ofertę z Ligą Mistrzów UEFA w cenie abonamentu w IPLI bez opłat za transfer danych.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry