REKLAMA
Raport IMM we wrześniu 2018 – oferta na abonament na prowadzeniu
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej i handlowej. W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). We wrześniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus.
Poznaj najlepszy model myPhone – ruszyła kampania telewizyjna Prime 18×9 LTE
myPhone Prime 18x9 LTE to 5,5-calowy smartfon z ekranem w formacie 18:9, który wyróżnia elegancka obudowa slim z zaokrąglonym szkłem 2.5D, w wyjątkowym kolorze cobalt blue. Ruszyła kampania Prime 18x9 LTE – aktualnie najciekawszego modelu marki myPhone, polskiego producenta mPTech.
„Warto Bezgotówkowo” – rusza kampania płatności przelewem, telefonem i kartą
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut IBRIS dla Polskiego Standardu Płatności wynika, że 19 proc. Polaków w ogóle nie nosi przy sobie gotówki, 33 proc. osób przez 26 rokiem życia przyznaje, że korzysta tylko z elektronicznych form rozliczania.
Oferta T‑Mobile na Kartę rozwiązuje dylemat do kina czy na film?
Jak skutecznie zaprosić dziewczynę na wspólny seans filmowy? Z pomocą przychodzi T‑Mobile z ofertą na kartę i jej najnowszym benefitem – usługą Supernet Video, a do tego nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w kraju, SMS-y i MMS-y, 1 GB Internetu, w cenie 5 zł za 5 dni.
Orange na Kartę „Rekordowa oferta” – prowokacyjna kampania reklamowa
14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.
Orange Internet dla Firm teraz w zestawie z Huawei P20 Pro
Ruszyła kampania promocyjna Orange dla Firm. Teraz wybierając Internet w Orange dla swojej firmy możecie mieć internet i rozmowy bez limitu oraz wodoodporny Huawei P20 Pro z zestawem samochodowym.
Orange światłowód 1 GB/s w reklamie
Orange Światłowód przyspieszył do 1 Gb/s. Najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s. Tymczasem Orange Polska ruszył z kampanią towarzyszącą tej usłudze.
Motorola w sklepach pozdrawiała z ekranów telewizorów
W dniach 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano wyjątkową akcję, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6. Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się komunikaty z pozdrowienia.
Nie ma jak w sieci – błękitny pajączek reklamowy Netii
Sympatyczny, błękitny pajączek, nowy bohater marki Netia - plagiatem? Pająk Netii podobny do Lucas the Spider
T‑Mobile Elastyczna: Dorota Wellman – z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu
W T‑Mobile z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu – rusza kampania reklamowa promująca najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin. Spot telewizyjny podkreśla zalety najbardziej elastycznej oferty abonamentowej dla rodzin na rynku.
Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów
Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie – to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce.
Grażyna Piotrowska – Oliwa: jak technologia zmieni sposób zakupów
Wartość globalnego rynku reklamy w 2018 roku przekroczy 550 miliardów dolarów. Przychody z kampanii reklamowych Google'a dały jej w 2017 roku 95 miliardów dolarów, natomiast Facebookowi 39 miliardów. Grażyna Piotrowska – Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska głębiej przygląda się zmianom jakie przyniesie sztuczna inteligencja na rynku sprzedaży i reklamy.
Raport IMM: Grupa Cyfrowego Polsatu (Plus/Cyfrowy Polsat) z największymi wydatkami reklamowymi
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lipcu 2018 roku w wybranych branżach, w tym telekomunikacyjnej. W tym miesiącu na prowadzeniu wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są Plus (23,6 mln zł) i Cyfrowy Polsat (18,3 mln zł), wyprzedzając T-Mobile, Play i Orange.
Raport Meetrics: połowa reklam w polskim internecie jest niewidoczna dla odbiorców
Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki, z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc.
Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie – kampania wizerunkowa 360°
Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nową kampanię wizerunkową Orange Polska, przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.
IMM – T-Mobile na czele reklamowanych marek w branży telekomunikacyjnej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża telekomunikacyjna przeznaczyła w czerwcu na promocję budżet w wysokości 113 mln zł, reklamując przede wszystkim sieci komórkowe i oferty na kartę.
Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD.
Plus – Mistrzowskie emocje w cenie abonamentu
Od 2 lipca w nowej ofercie Plusa dostępny jest Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, w którym na żywo i w wysokiej jakości dostępne są wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Właśnie ruszyła kampania reklamowa Plusa wspierająca ofertę z Ligą Mistrzów UEFA w cenie abonamentu w IPLI bez opłat za transfer danych.
BLIK promuje przelew na telefon
5 lipca startuje nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Jej celem jest podkreślenie jak szybkie są przelewy na telefon BLIK.
Przed telewizorem ze smartfonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie reklam telewizyjnych korzysta ze smartfona. Jedna trzecia przegląda w tym czasie serwisy społecznościowe, a co piąty użytkownik sieci gra w gry.
Kamil Bednarek reklamą Play „nękał i prześladował” mężczyznę, ten udał się ze skargą
Reklamy czasem bywają kontrowersyjne, a czasem nawet zbyt nachalne. Problemem jest również zbyt częsta emisja niektórych spotów. Pewien mężczyzna zgłosił do Komisji Etyki Reklamy skargę na spot Play z udziałem piosenkarza, Kamila Bednarka.
Orange na Kartę – Internet za Darmo
Ruszyła nowa kampania Orange na Kartę. Świat pełen jest problemów egzystencjalnych. A jak dla Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? O tym przekonacie się oglądając nowy spot Orange na Kartę.
Plus nadal najwięcej wydaje na reklamę wśród telekomów
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach. Według danych IMM z monitoringu reklam w mediach tradycyjnych Plus nadal pozostaje liderem wśród reklamodawców w branży telekomunikacyjnej, wydając w maju ponad 25 mln zł.
„Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie
Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze.
FORUM TELEKOMUNIKACYJNE
Sekcje Forum
Zapisz się do Newslettera
[newsletter_signup_form id=1]