Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w marcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Wzrost wydatków reklamowych w branży handlowej wskazuje na reakcję marek na zakaz handlu w niedziele. Wszystkie branże mocno inwestują w reklamę telewizyjną.
Plus wydał w marcu ponad 32 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych, zajmując tym samym pierwsze miejsce wśród marek o największych wydatkach reklamowych. W pierwszej piątce – z wyraźnie mniejszymi wynikami – znalazły się także Orange, T-Mobile, Play oraz Cyfrowy Polsat.
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 marca 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
źródło: IMM
Czytaj też: Orange największym reklamodawcą z branży telekomunikacyjnej w lutym
Dlaczego mnie to nie dziwi, ze Plus jest liderem? Jedynie w reklamy potrafi inwestowac..
Dlaczego mnie nie dziwi, ze Plus jest liderem? Jedynie w reklamy inwestują..
Pan Słoneczko na swoich kanałach ma darmową reklamę i non stop tylko plus i plus. A tych reklam Szymonem nie sposób oglądać banalne prymitywne i takie nijakie.