REKLAMA
Aż 76 procent ankietowanych Polaków uważa, że cyfrowe nośniki pozwolą zmienić miasto w Smart City
Samsung Polska i GfK Polonia badają odbiór reklam w polskich miastach. Wielka reklamowa płachta na ogrodzeniu posesji – tej nie lubimy – tak wynika z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie firmy Samsung Electronics Polska. Raport jasno wskazuje, że mieszkańcy miast, nie są przeciwni reklamom jako takim, szczególnie jeżeli pod uwagę bierzemy nośniki oparte o technologie cyfrowe.
Finaliści programu Think Big: Grow Smarter zaprezentowali swoje rozwiązania przed jury.
24 września był dniem pełnym emocji – zarówno dla uczestników programu UPC Think Big: Grow Smarter, jak i jurorów, parterów oraz organizatorów. Dziewięcioro finalistów, po trzech z każdej konkursowej kategorii, zaprezentowało swoje innowacyjne rozwiązania przed jury w inspirującej i nowoczesnej scenerii Centralnego Domu Technologii CDT.
PLAY HOMEBOX TV – to telefon, Internet, TV oraz prezenty na start w nowej ofercie
Play wprowadza nową ofertę PLAY HOMEBOX TV. To pakiet, który obejmuje nielimitowane usługi komórkowe, superszybki Internet i rozrywkę TV na najwyższym poziomie – wszystko to już od 60 zł miesięcznie.
Top 6 akcesoriów dla nowego iPhone 11
Firma Apple wczoraj zaprezentowała swoje nowe telefony, więc możemy przedstawić listę korzystnych akcesoriów dla iPhone'a 11 i iPhone'a 11 Pro.
Orange rozpoczął współpracę z PayUkraine. Przelewy pieniężne na Ukrainę za darmo w aplikacji Mój Orange
Użytkownicy aplikacji Mój Orange mogą bezpłatnie i bezpiecznie wykonywać transfery pieniędzy na Ukrainę. Promocja na usługę trwa trzy miesiące od dnia pierwszej transakcji, którą należy wykonać między sierpniem a październikiem br. Możliwość transferów pieniężnych w aplikacji Mój Orange to efekt współpracy Orange z firmą PayUkraine.
To nonsens, że rozrywka wysiada – startuje nowa odsłona kampanii T‑Mobile
T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.
Smartfony Huawei z reklamą Booking
Właściciele niektórych smartfonów Huawei zauważyli, że na zablokowanym ekranie ich urządzenia pokazuje się reklama jednego z serwisów rezerwacyjnych.
Xiaomi Redmi K20: znamy datę premiery i szczegóły na temat przyszłego „pogromcy” flagowców
Smartfon zostanie zaprezentowany w przyszłym tygodniu. Producent podał pierwsze informacje na temat procesora i kamery.
Piotr Żaczko pokieruje działaniami PR dla OPPO
OPPO wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma rozwija struktury sprzedażowe, poszerza sieć dystrybucyjną a także planuje bardziej intensywną obecność komunikacyjną. W tym nurcie tworzy w zespole komunikacji stanowisko PR Managera, które z początkiem maja 2019 r. objął Piotr Żaczko.
Jak skutecznie zarządzać portfelem inwestycyjnym?
Jak skutecznie zarządzać portfelem inwestycyjnym? Zarządzanie portfelem, szczególnie w przypadku funduszy inwestycyjnych, można sobie w znaczny sposób ułatwić, korzystając z gotowych rozwiązań.
Google wdroży reklamę w wyszukiwanie po zdjęciach
Firma Google rozpoczęła testowanie reklam w wyszukiwarce zdjęć. Użytkownik, który szuka np. mebli lub wyposażenia wnętrz, będzie mógł zobaczyć reklamy produktów z podaniem ceny i linkiem do sklepu internetowego.
Nieustanny wyciek danych, który dotyka każdego użytkownika sieci. Panoptykon skarży IAB i Google
Lokalizacja, model urządzenia i system operacyjny, język, wyszukiwane przed chwilą słowa i adres odwiedzanej strony – kiedy użytkownik czeka na załadowanie strony internetowej, dane o nim płyną szerokim strumieniem do dziesiątek, jeśli nie setek, firm biorących udział w licytacji, której zwycięzca zapłaci 0.2 grosza za możliwość wyświetlenia swojej reklamy. Sam użytkownik nie ma w tym systemie ani głosu, ani praw.
Poptel P60 test na wodoszczelność – wytrwa czy nie ?
Chiński producent wytrzymałych smartfonów, firma Poptel pokazała jak testuje swoje smartfony na trudne warunki zewnętrzne. Według Poptela, rok 2019 będzie ekscytującym rokiem dla świata telefonii komórkowej z powodu wejścia technologii 5G i pierwszych telefonów ze składanym ekranem. Poptel zapowiada o wiele więcej urządzeń z ciekawym wzornictwem i o dużej wytrzymałości oraz wydajności.
Jaki będzie 2019 r. w mobile marketingu?
Porozmawiamy z chatbotami i kupimy w apkach wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe, w których ochronie
Za rok bez smartfona zapłacą 100 tys Dolarów
Czy jesteście gotowy zrezygnować z ulubionego smartfona na 365 dni w zamian za 100 000 Dolarów? W ramach eksperymentu społecznego, który odbywa się na Instagramie, firma Coca-Cola jest gotowa zapłacić taką kwotę jednej, wybranej w konkursie osobie
Raport IMM we wrześniu 2018 – oferta na abonament na prowadzeniu
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej i handlowej. W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). We wrześniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus.
Poznaj najlepszy model myPhone – ruszyła kampania telewizyjna Prime 18×9 LTE
myPhone Prime 18x9 LTE to 5,5-calowy smartfon z ekranem w formacie 18:9, który wyróżnia elegancka obudowa slim z zaokrąglonym szkłem 2.5D, w wyjątkowym kolorze cobalt blue. Ruszyła kampania Prime 18x9 LTE – aktualnie najciekawszego modelu marki myPhone, polskiego producenta mPTech.
„Warto Bezgotówkowo” – rusza kampania płatności przelewem, telefonem i kartą
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut IBRIS dla Polskiego Standardu Płatności wynika, że 19 proc. Polaków w ogóle nie nosi przy sobie gotówki, 33 proc. osób przez 26 rokiem życia przyznaje, że korzysta tylko z elektronicznych form rozliczania.
Oferta T‑Mobile na Kartę rozwiązuje dylemat do kina czy na film?
Jak skutecznie zaprosić dziewczynę na wspólny seans filmowy? Z pomocą przychodzi T‑Mobile z ofertą na kartę i jej najnowszym benefitem – usługą Supernet Video, a do tego nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w kraju, SMS-y i MMS-y, 1 GB Internetu, w cenie 5 zł za 5 dni.
Orange na Kartę „Rekordowa oferta” – prowokacyjna kampania reklamowa
14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.
Orange Internet dla Firm teraz w zestawie z Huawei P20 Pro
Ruszyła kampania promocyjna Orange dla Firm. Teraz wybierając Internet w Orange dla swojej firmy możecie mieć internet i rozmowy bez limitu oraz wodoodporny Huawei P20 Pro z zestawem samochodowym.
Orange światłowód 1 GB/s w reklamie
Orange Światłowód przyspieszył do 1 Gb/s. Najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s. Tymczasem Orange Polska ruszył z kampanią towarzyszącą tej usłudze.
Motorola w sklepach pozdrawiała z ekranów telewizorów
W dniach 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano wyjątkową akcję, promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6. Smartfony marki Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których niespodziewanie pojawiały się komunikaty z pozdrowienia.
Nie ma jak w sieci – błękitny pajączek reklamowy Netii
Sympatyczny, błękitny pajączek, nowy bohater marki Netia - plagiatem? Pająk Netii podobny do Lucas the Spider
FORUM TELEKOMUNIKACYJNE
Sekcje Forum
Zapisz się do Newslettera
[newsletter_signup_form id=1]