Jesteś tutaj:---Reklama

Reklama 2018-01-20T15:05:14+00:00

REKLAMA

Raport IMM: Grupa Cyfrowego Polsatu (Plus/Cyfrowy Polsat) z największymi wydatkami reklamowymi

By | 9 sierpnia 2018 10:14|Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, Top7|

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lipcu 2018 roku w wybranych branżach, w tym telekomunikacyjnej. W tym miesiącu na prowadzeniu wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są Plus (23,6 mln zł) i Cyfrowy Polsat (18,3 mln zł), wyprzedzając T-Mobile, Play i Orange.

Raport Meetrics: połowa reklam w polskim internecie jest niewidoczna dla odbiorców

By | 7 sierpnia 2018 07:52|Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, Top7|

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki, z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc.

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie – kampania wizerunkowa 360°

By | 26 lipca 2018 09:51|Newsy, Operatorzy, Orange, Reklama, Rynek, Top7|

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nową kampanię wizerunkową Orange Polska, przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

IMM – T-Mobile na czele reklamowanych marek w branży telekomunikacyjnej

By | 17 lipca 2018 10:52|Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Top7|

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża telekomunikacyjna przeznaczyła w czerwcu na promocję budżet w wysokości 113 mln zł, reklamując przede wszystkim sieci komórkowe i oferty na kartę.

Plus – Mistrzowskie emocje w cenie abonamentu

By | 9 lipca 2018 18:20|Newsy, Operatorzy, Plus, Promocje, Reklama, Rynek, Top7|

Od 2 lipca w nowej ofercie Plusa dostępny jest Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, w którym na żywo i w wysokiej jakości dostępne są wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Właśnie ruszyła kampania reklamowa Plusa wspierająca ofertę z Ligą Mistrzów UEFA w cenie abonamentu w IPLI bez opłat za transfer danych.

T‑Mobile – w wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze

By | 8 czerwca 2018 13:34|Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Promocje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe, Top7|

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Dziś Operator rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, której głównym tematem są „Powroty”, czyli - W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze.

EmiTel – Cezary Żak twarzą akcji wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej

By | 4 czerwca 2018 08:29|Newsy, Reklama, Rynek, Telewizja, Top7|

EmiTel  - operator  ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej wspólnie z nadawcami telewizyjnymi METRO, Telewizja WP i ZOOM TV prowadzą w mediach kampanię informacyjną dla odbiorców telewizji naziemnej. Twarzą akcji jest Cezary Żak, który w prosty sposób tłumaczy jak odbierać nowe kanały multipleksu 8, które dostępne są dla ponad 97% populacji Polski.

FORUM TELEKOMUNIKACYJNE

Sekcje Forum

PRZEJDŹ DO FORUM

Zapisz się do Newslettera