Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w kwietniu 2018 roku w wybranych branżach. Marką o najwyższych wydatkachw telekomunikacji pozostaje Plus, a najintensywniej promowaną usługą są oferty na kartę.
W kwietniu nie zmieniły się marki (ani ich kolejność) w zestawieniu największych wydatków reklamowych w branży telekomunikacyjnej: Plus, Orange, T-Mobile, Play i Cyfrowy Polsat. Patrząc całościowo, zmniejszyły się jednak zmonitorowane budżety.
Telekomunikacja: typy reklamowanych usług
W branży komunikacyjnej większość kwietniowych reklam dotyczyła oferty na kartę oraz ogólnej promocji sieci komórkowych. Dalej zmonitorowaliśmy oferty łączone i na abonament.
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-30 kwietnia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
źródło: IMM
Teraz po dopłatach do roamingu będą musieli jeszcze więcej kupować reklam
@1 haha w punkt, po tych w dopłatach to ich tylko czeka ratowanie się reklamami. Chociaż i to im średnio wychodzi, mimo tych pieniędzy, które na nie wydają..
Szymek to chyba kilka milionów przytulił za te reklamy. I po co się pytam, jak ktoś ma kupić to i tak kupi bez tych popisów Szynka w reklamach. Najlepszą reklamą jest zadowolony klient a nie znana facjata w reklamie. Zamiast milionów w reklamę rozdawajcie minuty, gigabajty czy inne pakiety.