Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w kwietniu 2018 roku w wybranych branżach. Marką o najwyższych wydatkachw telekomunikacji pozostaje Plus, a najintensywniej promowaną usługą są oferty na kartę.

W kwietniu nie zmieniły się marki (ani ich kolejność) w zestawieniu największych wydatków reklamowych w branży telekomunikacyjnej: Plus, Orange, T-Mobile, Play i Cyfrowy Polsat. Patrząc całościowo, zmniejszyły się jednak zmonitorowane budżety.

Telekomunikacja: typy reklamowanych usług

W branży komunikacyjnej większość kwietniowych reklam dotyczyła oferty na kartę oraz ogólnej promocji sieci komórkowych. Dalej zmonitorowaliśmy oferty łączone i na abonament.

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje  okres 1-30 kwietnia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

źródło: IMM