18 kwietnia startuje nowa kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes – nielimitowany internet i rozmowy dla wszystkich w firmie, a także niższe płatności, gdy nie używa się dodatkowych kart SIM. W pierwszym spocie reklamowym wystąpiła architekt krajobrazu, prowadząca od ponad 21 lat własną firmę. Na ekranie pojawiła się także Dorota Wellman, która sprawdza, jak uzyskać efekt WOW w biznesie.

T‑Mobile kolejny raz oddaje głos polskim przedsiębiorcom

W ubiegłym roku w kampanii T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym” uczestniczyli przedsiębiorcy reprezentujący różne branże, dla których własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. W kwietniowej kampanii oferty MagentaBiznes, ponownie biorą udział przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z usług T‑Mobile. W pierwszym spocie wystąpiła Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która od 1997 r. z sukcesem prowadzi własną firmę, w czym pomaga jej wykorzystywanie usług telekomunikacyjnych i sieciowych. Pozwalają one na szybki i sprawny kontakt ze współpracownikami i podwykonawcami, nawet gdy znajdują się oni w terenie. A dzięki stałemu dostępowi do Internetu można w wygodny sposób prezentować klientowi wizualizację projektu jego ogrodu. Rozmawia z nią Dorota Wellman, która wzięła udział również w kampanii wizerunkowej operatora – Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile.

 

MagentaBiznes – efekt WOW w biznesie

Kampania MagentaBiznes opowiada historię firmy, która podobnie jak tysiące małych i średnich firm w Polsce, potrzebuje prostej oferty i elastyczności w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Jasna i przejrzysta propozycja T‑Mobile dla firm z nielimitowanym internetem i rozmowami dla wszystkich w firmie daje ogromną swobodę w korzystaniu z usług, szczególnie w sytuacji, kiedy konieczne jest zatrudnienie sezonowych pracowników. MagentaBiznes daje właścicielowi firmy wyjątkową możliwość – po sezonie, za nieużywane dodatkowe karty SIM opłata wynosi zaledwie 1 zł netto miesięcznie. I tak się robi efekt WOW w biznesie.

 

Dodatkowo w kampanii podkreślana jest również możliwość dokupienia do firmy urządzeń w dowolnym momencie na preferencyjnych warunkach. W ofercie znajdują się między innymi Huawei P20, Huawei P20 Lite oraz router Huawei B529 a także Samsung Galaxy S9.

 

Pierwszy ze spotów, który będzie miał swoją premierę w telewizji 18 kwietnia, już dzisiaj można zobaczyć na kanale T‑Mobile na portalu you tube:

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.