Jesteś tutaj:---e-Handel

e-Handel2018-01-20T15:02:53+00:00

E-HANDEL

5 Chatbotów dla e-commerce

By |5 lutego 2019 18:19|Aplikacje, e-Handel, Inne, Newsy, Rynek, Top7|

E-sklepy stoją teraz przed zadaniem udoskonalenia obsługi klienta i zawojowania również o tych klientów, którzy świadomie wybierają zakupy w galerii ze względu na możliwość utrzymania osobistych kontaktów ze sprzedawcami. W zbudowaniu tego zaufania z pomocą przychodzą Chatboty, czyli Wirtualni Doradcy.

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

By |5 lutego 2019 11:52|Bezpieczeństwo, e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Rynek, Top7|

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów?

OPPO oficjalnie debiutuje w Polsce

By |1 lutego 2019 09:36|Android, e-Handel, Newsy, Pozostałe, Produkty z Chin, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7, Wydarzenia|

Marka OPPO, obecna na ponad 40 rynkach i od przeszło 11 lat tworząca unikalne technologie na rynku mobile, wchodzi dzisiaj na polski rynek ze zróżnicowaną ofertą, która ma trafić w gusta i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Do sklepów trafią aż trzy różne linie smartfonów OPPO – seria Find, RX i AX, które zaskakują innowacyjnością, specyfikacją techniczną i pięknym wzornictwem.

Poczta Polska zaktualizowała strategię. Spółka planuje do 2023 roku podwoić przychody z rynku paczkowego

By |30 stycznia 2019 15:48|e-Handel, Newsy, Opinie ekspertów, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, Wyniki finansowe|

Poczta Polska w ramach zaktualizowanej strategii na lata 2019–2023 stawia na zwiększenie przychodów z logistyki, eCommerce i usług paczkowych. W kluczowym biznesowo segmencie paczkowym Poczta chce osiągnąć 1,6 mld złotych przychodów.

e-Święta Polaków – czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?

By |14 grudnia 2018 20:48|e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Rynek, Top7|

Okres przed Świętami Bożego Narodzenia to najgorętszy czas dla handlu tradycyjnego. Jeśli chodzi o handel online, to większość rodaków, jeśli już kupuje prezenty przez Internet, to robi to głównie w listopadzie. Firma Selectivv zaprezentował swój raport na temat zachowań zakupowych Polaków w okresie przedświątecznym.

FORUM TELEKOMUNIKACYJNE

Sekcje Forum

PRZEJDŹ DO FORUM

Zapisz się do Newslettera