T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Dziś Operator rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, której głównym tematem są „Powroty”, czyli – W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze.

Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju.

W najnowszym spocie zobaczymy bohaterów, którzy wracają do  swoich ulubionych, wakacyjnych  miejsc, podobnie jak klienci wracają do T‑Mobile, gdzie mają najlepszą jakość połączeń, potwierdzoną przez ekspertów, i najszybszy Internet mobilny w Polsce według użytkowników. W reklamie ponownie zobaczymy Dorotę Wellman.

Spot został utrzymany w luźnym, beztroskim, wakacyjnym stylu. Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych zobaczą go już 8 czerwca, a premierowo prezentujemy poniżej:

W dalszym ciągu T‑Mobile zachęca klientów do skorzystania z jego usług z pomocą specjalnej oferty, w ramach której przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych.

T‑Mobile już po raz czwarty zdobył pierwsze miejsce w corocznym  badaniu  jakości sieci przeprowadzanym przez firmę  P3 Communications GmbH. Zajmuje także pierwsze miejsce w rankingu prędkości  Internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE na platformie SpeedTest.pl, bazującej na niezależnych testach wykonywanych przez użytkowników serwisu.

Kampanię telewizyjną wspierać będą działania w Internecie, w tym także w  w social mediach. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów i działania w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, zaś za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.