Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.

 

Firma Meetrics, będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci, ogłosiła, że do weryfikacji reklam display na Facebooku dołączy również pomiary reklam wideo. Firma będzie weryfikować Viewability reklam zarówno na samym Facebooku, jak i na Instagramie (należącym do Facebooka).

Rozwiązanie będzie dostępne zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i dla urządzeń mobilnych. Rozwiązanie do pomiarów Viewability firmy Meetrics dla pomiarów wideo jest zgodne z rekomendacjami amerykańskiej Media Rating Council, zgodnie z którą minimum 50 proc. reklamy wideo musi być widoczne przez co najmniej 2 sekundy.

Dzięki rozszerzeniu współpracy Meetrics z Facebookiem marketerzy otrzymają zweryfikowane dane o skuteczności swoich kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, jak i rozszerzone insighty dotyczące tych działań.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzone przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

Reklama wideo w internecie to obecnie kluczowy środek komunikacji. Poszerzenie współpracy z Facebookiem o ten obszar pozwoli na nowo i kompleksowo spojrzeć na efektywność kampanii reklamowych w internecie – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

źródło: Meetrics