Jesteś tutaj:-, myPhone, Newsy, Reklama, Sprzęt, Telefony, Top7-Smartfony myPhone z panoramicznymi ekranami 18:9 – przedsprzedaż z gratisami

Smartfony myPhone z panoramicznymi ekranami 18:9 – przedsprzedaż z gratisami

Wystartowała kampania telewizyjna marki myPhone, polskiego producenta urządzeń mobilnych, której spot emitowany jest w kanałach największych ogólnopolskich stacji. Główny spot promuje modele z nowej linii smartfonów z panoramicznymi ekranami 18:9, które teraz można nabyć w przedsprzedaży z 3 letnią gwarancją i ciekawymi gratisami.

 

myphone 18x9

myphone 18×9

Spot komunikuje nowości marki myPhone, które zostały zapowiedziane podczas ostatnich targów Mobile World Congress w Barcelonie. Są to modele smartfonów ze znanych rodzin: Pocket, FUN i Prime, z wyświetlaczami full screen w formacie 18:9. Wyróżniają je pociągły ekran, nowoczesny design, zmniejszone ramki i większa wygoda użytkowania. Core 15-sekundowego spotu to prezentacja walorów myPhone Prime 18×9 LTE w kolorze cobalt blue – 5,5-calowego modelu z funkcjami znanymi z flagowych urządzeń (m.in.: Face ID, czytnik linii papilarnych).

Smartfony z ekranem 18:9 to nie tylko chwilowa moda, ale kolejny krok technologicznej ewolucji. Dlatego jeśli ktoś szuka dziś nowego telefonu, ekran 18:9 powinien być jednym z głównych kryteriów. Teraz myPhone w myśl idei marki, która brzmi „czynimy technologie mobilne przystępnymi” oferuje swoim Klientom, te rozwiązania, które dotychczas były zarezerwowane jedynie dla flagowych modeli wielkich marek – tłumaczy Mirka Bartmańska, Dyrektor Marketingu mPTech Sp. z o.o.

myPhone Pocket 2 vs. myPhone Pocket 18x9

myPhone Pocket 2 vs. myPhone Pocket 18×9

Przedsprzedaż z gratisami

Wspomniana akcja promocyjna dotyczy wszystkich modeli z nowej linii tj.: dostępnego już myPhone Pocket 18×9 oraz dwóch modeli w przedsprzedaży: myPhone FUN 18×9 i myPhone Prime 18×9. Kupując każdy z nich do końca czerwca br. klienci mogą liczyć na 3-letnią gwarancję i prezent gratis (ilość prezentów jest ograniczona). Żeby skorzystać z promocji wystarczy wypełnić odpowiedni formularz na stronie www.myphone.pl/fullscreen.

Spot można zobaczyć na Polsacie oraz na kanałach tematycznych stacji: TVN, TVP i Polsat. Kampanię telewizyjną wspierają działania online.

Spot:

Szczegóły na temat przedsprzedaży i samych smartfonów myPhone 18×9 znajdują się na dedykowanym landing page’u: http://www.myphone.pl/fullscreen/

źródło: mPTech



Autor |2018-05-24T18:38:55+01:0024 maja 2018 18:38|Kategorie: Android, myPhone, Newsy, Reklama, Sprzęt, Telefony, Top7|Tagi: , , , , , , , , |6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Don 25 maja 2018 w 11:10 - Odpowiedz

    wyglądają bardzo przyjemnie, 3 lata gwarancji nawet nie przekonują

  2. Evika 25 maja 2018 w 16:44 - Odpowiedz

    Jak na myPhone całkiem ciekawe

  3. Genko 25 maja 2018 w 21:13 - Odpowiedz

    myPhone coraz ciekawsze ma te telefony

  4. Erot 28 maja 2018 w 13:29 - Odpowiedz

    Nie sądziłem że tak szybko pojawią się budżetowe modele z ekranem panoramicznym

  5. wyga 29 maja 2018 w 13:32 - Odpowiedz

    Mnie jak najbardziej, nie dawali by 3 lat gwarancji jakby nie byli pewni że tyle wytrzymają, inaczej byłoby to nieopłacalne

  6. Monia 1 czerwca 2018 w 11:19 - Odpowiedz

    Bardzo fajne gratisy, a same modele też wyglądają przekonywająco 😉 Pocket jest niezły.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.