LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie.

W związku z oficjalną premierą najnowszego flagowca LG G7 ThinQ firma podjęła współpracę z Disneyem. Kampania rusza od początku czerwca i potrwa do końca sierpnia. Współpraca obejmuje między innymi specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ osadzoną w galaktyce oraz materiały graficzne. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio.

Dzięki inteligentnym funkcjom, niespotykanej jasności ekranu i doskonałej jakości dźwięku, LG G7 ThinQ staje się doskonałym kompanem, na którym można polegać w absolutnie każdej sytuacji oraz zlecić nawet najtrudniejsze zadania. Podobnie jak Han Solo zaufał swojemu nieodłącznemu przyjacielowi – Chewbacce.

Najnowszy flagowiec LG może opanować ciemność i rozjaśnić zdjęcia dzięki wykrywaniu słabego oświetlenia oraz zachwycić ujęciami nie z tego świata dzięki najnowszej technologii AI opracowanej przez firmę LG. Kamera samodzielnie identyfikuje fotografowany kadr i dostosowuje jeden z aż 19 trybów, który perfekcyjnie odda klimat ujęcia. Ponadto zaawansowany tryb portretowy pozwala robić zdjęcia z profesjonalnym efektem rozmytego tła. Efekt bokeh (miękkiego rozmycia) towarzyszyć może zarówno zdjęciom robionym w trybie standardowym, jak i przy użyciu obiektywu ultra szerokokątnego.
LG G7 ThinQ po Twojej stronie monitor

LG G7 ThinQ po Twojej stronie monitor

LG G7 ThinQ charakteryzuje niespotykana jakość dźwięku, która osiągnięta jest dzięki wykorzystaniu wnętrza smartfonu jako pudła rezonansowego, przez co pozwala na wygenerowanie znacznie bogatszych basów, a tym samym wydobyć prawdziwe „brzmienie boomboxa”.

W ramach specjalnej promocji, do LG G7 ThinQ dołączany będzie robot BB 9E sterowany smartfonem lub dołączoną opaską mocy. Aby skorzystać z promocji wystarczy dokonać zakupu w jednej z sieci handlowych: RTV Euro AGD, Komputronik, X-kom, Media Expert, Media Markt oraz Saturn. Osoby decydujące się na zakup LG G7 ThinQ w ofercie Play otrzymają w komplecie, a po wyczerpaniu zapasów za 50% wartości, 43-calowy telewizor LG 43UK6300 również wyposażony w funkcje sztucznej inteligencji ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. W ofercie sieci Plus, T-Mobile oraz Orange wartością dodaną do zakupu najnowszego flagowca LG jest 24-calowy monitor LG 24MT49VF, który może pełnić dwie funkcje – monitora komputerowego i telewizora. Dodatkowo, w trakcie trwania promocji każdy Klient, otrzyma również roczną gwarancję na wyświetlacz. Promocje dostępne będą w miejscach zakupu w pierwszym tygodniu czerwca.
LG G7 ThinQ po Twojej stronie BB 9E

LG G7 ThinQ po Twojej stronie 

Kreacje zostały stworzone przez firmę The Walt Disney Company we współpracy z LG. Za ich adaptację odpowiedzialna była Agencja Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają firmy ARENA (kino oraz radio) i METS Sp. z o.o. (digital), a za komunikację z mediami agencja Monday.
źródło: LG