Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach. Według danych IMM z monitoringu reklam w mediach tradycyjnych Plus nadal pozostaje liderem wśród reklamodawców w branży telekomunikacyjnej, wydając w maju ponad 25 mln zł.
W pierwszej piątce znalazły się także marki Play, Orange, T-Mobile oraz Cyfrowy Polsat.
Telekomunikacja: typy reklamowanych usług
W branży komunikacyjnej większość majowych reklam dotyczyła ofert na abonament oraz dla firm. Dalej zmonitorowaliśmy oferty na kartę i łączone (TV, Internet i telefon).
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
źródło: IMM
Gdyby połączyć zielonych z Cyfrowym, to byliby rekordziastami. Jak wiadomo ich reklamy są traaaaagiczne i osobiście mam dosyć oglądania majewskiego
Dobrze że Virgin nie jest az tak namolną siecią jeśli chodzi o reklamy 🙂 w internecie to głownie cookies 🙂 ale bardzo dobrze mi w tej sieci.