Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Top7-Raport IMM we wrześniu 2018 – oferta na abonament na prowadzeniu

Raport IMM we wrześniu 2018 – oferta na abonament na prowadzeniu

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej i handlowej. W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa.

BranżaHandelFarmacjaFinanseTelekomunikacjaMotoryzacja
Koszt396,4 mln zł330,9 mln zł135,2 mln zł133,7 mln zł135,3 mln zł

Wydatki reklamowe w podziale na media

Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała jednie nieco ponad 764 tys.

6b46c46ff30722e8487f0b1a589bd50f
źródło Instytut Monitorowania Mediów

Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych
We wrześniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał ponad 38 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz Cyfrowy Polsat.15ef073da5340cac3344049bd637b9cb
źródło Instytut Monitorowania Mediów
Telekomunikacja: typy reklamowanych usług

W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa.

źródło Instytut Monitorowania Mediów

źródło Instytut Monitorowania Mediów

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje  okres 1-31 sierpnia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

źródło: Instytut Monitorowania Mediów



Autor |2018-10-03T15:47:55+02:003 października 2018 15:46|Kategorie: Cyfrowy Polsat, Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile, Top7|Tagi: |1 komentarz

1 komenarz

  1. Janek 12 października 2018 w 12:50 - Odpowiedz

    Zamiast wydawać tyle na reklamy, to daliby lepsze oferty abonamentowe!! dlatego uciekłem od tych wielkich operatorów i teraz jestem w Virgin Mobile. Mam opcję na kartę #gigadaje za 25 złotych i mam wszystkiego full i to za takie grosze.

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.