5 lipca startuje nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Jej celem jest podkreślenie jak szybkie są przelewy na telefon BLIK. Kampania zachęca do wypróbowania bezpiecznego i wygodnego dla użytkowników bankowości mobilnej rozwiązania, stanowiącego alternatywę dla gotówki w kontekście codziennych rozliczeń między ludźmi.

Przelew na telefon BLIK dostępny jest w sześciu bankach: Alior Banku, Banku Zachodnim WBK, Banku Millennium, mBanku, ING Banku Śląskim oraz PKO Banku Polskim. Aby go zrealizować, nie trzeba znać numeru konta bankowego odbiorcy, wystarczy wybrać lub wpisać numer telefonu w aplikacji bankowej i zatwierdzić przelew. Pieniądze znajdą się na koncie odbiorcy w ciągu kilku sekund. Szybki przelew na telefon BLIK jest bezpłatny i działa pomiędzy różnymi bankami przez całą dobę, także w weekendy i święta.

Klienci czterech z wymienionych banków – BZ WBK, Millennium, mBanku oraz ING Banku Śląskiego – mogą korzystać z dodatkowego ułatwienia jakim jest identyfikacja odbiorców, którzy korzystają z przelewów na telefon BLIK. Osoby te, są oznaczone w książce kontaktów aplikacji bankowej, ikoną BLIK.

Przykład identyfikacji odbiorców korzystających z przelewów na telefon BLIK w aplikacji bankowej

Jest wiele sytuacji w których chcemy lub musimy się szybko rozliczyć  – oddać za zakupy, zrzucić się na wspólny prezent, pomóc  bliskim w potrzebie. Sytuacje te pokazujemy w naszej kampanii, ponieważ właśnie wtedy przydaje się przelew na telefon BLIK. Jest wygodny, bezpieczny i stanowi alternatywę dla gotówki, a co najważniejsze działa między różnymi bankami i jest natychmiastowy – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

– Nasza kampania bazuje na idei „mówisz i masz”. Bohaterem kampanii jest rekordzista w liczbie wypowiadanych słów – uchodzący za jednego z najszybszych raperów na świecie – MC Silk, który podkreśla szybkość działania przelewów na telefon BLIKIEM oraz zalety korzystania z nich w różnych sytuacjach – mówi Michał Tyburcy, Business Director z Change Serviceplan.

Kampania jest multimedialna – będzie prowadzona zarówno w telewizji, jak i w internecie, radiu, kinach i social mediach. Jest to kolejna kampania autorstwa agencji Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z Polskim Standardem Płatności oraz była odpowiedzialna także za kampanię reklamową wprowadzającą BLIKA. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca wakacji.

źródło: PSP