Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Reklama, Rynek, Top7-Nie ma jak w sieci – błękitny pajączek reklamowy Netii

Nie ma jak w sieci – błękitny pajączek reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek.

– Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netii.

– Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując  jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w Netii.

W kampanii – wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy – bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

W nowej promocji Netii, wspieranej szeroko zakrojoną kampanią reklamową 360 stopni, pakiet Polsat Sport Premium dostępny jest w cenie usługi telewizyjnej. Na przykład pakiet: Internet 150 Mb/s z Telewizją z 91 kanałami (46 HD) – w tym pakiet Polsat Sport Premium – dostępny jest do końca roku bez opłat abonamentowych, a po okresie bezpłatnym kosztuje 80 zł miesięcznie (z rabatem smartDOM 70 zł). Oferta dostępna jest w blisko 300  w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz salonach własnych Netii,.

źródło: Netia

Niestety wizerunek pająka w barwach Netii został przez internautów oskarżony o plagiat. W komentarzach zwrócono uwagę, że pająk jest podobny do bohatera krótkich filmików z serii „Lucas the Spider”.

Inspiracje czerpaliśmy z wielu źródeł, w tym wśród gatunków występujących w naturze. Finalny efekt – sympatyczny pajączek-kulka jest naszą własną, abstrakcyjną propozycją – opisał portalowi wirtualnemedia.pl Karol Wieczorek okoliczności stworzenia nowego bohatera reklam.

A co z podobieństwem do Lucas the Spider? – Źródeł inspiracji było wiele, wśród nich również ta postać, która jest podobna do występującego w naturze skakuna – dodał rzecznik Netii.

Autor |2018-09-04T11:41:34+02:004 września 2018 11:35|Kategorie: Netia, Newsy, Operatorzy, Reklama, Rynek, Top7|Tagi: , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile