REKLAMA
Nowa reklama Samsunga i nowy atak na Apple (wideo)
Gdy kolejki po nowe iPhone'y X ustawiały się pod salonami, Samsung wypuścił nową reklamę "Growing Up", w której pokazuje jak to genialny jest telefon Galaxy i dlaczego warto zrezygnować z iPhone.
Hangaru 646 twarzą najnowszej kampanii T-Mobile
Od posta na Facebooku do dużej kampanii reklamowej, czyli jak twórca Hangaru 646 trafił na bilbordy. Dziś cała stolica skacze na trampolinach, a Igor został twarzą najnowszej kampanii T-Mobile, w której operator pokazuje, kim są jego klienci biznesowi. Swój sukces Hangar 646 zawdzięcza w dużej mierze dialogowi ze społecznością w internecie.
T-Mobile, czyli Firma bez limitów – przedsiębiorcy o udziale w kampanii
W październiku wystartowała nowa kampania T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której występują przedsiębiorcy korzystający w swojej codziennej pracy z usług operatora. Prezentujemy making off nagrania, w którym bohaterowie spotu komentują ofertę i udział w reklamie.
T-Mobile, czyli Firma bez limitów. Teraz możesz (wideo)
Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.
Plus – dwa razy więcej Internetu w Abonamencie (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna oferty, w ramach której klienci sieci Plus w ofertach usług głosowych otrzymają „2 x Więcej Internetu". W najbliższych dniach nie przewidujemy żadnych opadów, a wzrosty! Już 2 x więcej Internetu z Abonamentem w Plusie! A dodatkowo smartfon LG Q6 i głośnik Bluetooth gratis - zachęca Szymon Majewski - twarz Plusa.
Kto klika w reklamy online?
Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?
Cinemagraph – tchnięcie życia w bezruch cyfrowych fotografii
W świecie nowoczesnych technologii, przesyconym wizualizacjami, obraz stał się towarem jednorazowego użytku, a znużony odbiorca poświęca mu coraz mniej czasu. Jak go zaskoczyć i uchwycić jego uwagę? Jak przedstawić historię w ułamku sekundy? Odpowiedzią może okazać się cinemagraph.
W jakie reklamy klikają internauci?
Europejscy internauci najczęściej klikają w reklamy promujące produkty spożywcze i kosmetyczne. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy jedzenia i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż.
Xbox One S zainspirowana samochodem Paula Walkera
Niewiele innych serii filmowych osiągnęło tak ogromny sukces, jak "Szybcy i wściekli". Właśnie dlatego Xbox zaprojektował wyjątkową konsolę Xbox One S na kształt pierwszego samochodu Paula Walkera z "Szybkich i wściekłych". Unikatowa konsola powstała w celu zebrania funduszy na rzecz fundacji Reach Out WorldWide aktora.
Inteligentny chatbot dla Peugeot
Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger.
Lead generation – jak pozyskać klienta przez internet
Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation. Czym jest lead?
Serwis Huawei – stacjonarnie, mobilnie, a może napraw to sam?
Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy.
Portale społecznościowe zmieniają układ sił na rynku mediów
Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Szczególnie że prawie połowa (45 proc.) milenialsów używa oprogramowania blokującego reklamy, a 85 proc. tej grupy twierdzi, że robi to, aby poprawić szybkość i wydajność korzystania z Internetu. Około 40 proc. z nich blokuje reklamy również na swoich smartfonach. Jak zatem stworzyć opłacalny komunikat reklamowy w Internecie?
Amatorskie wideo gratką dla reklamodawców
Konsumpcja wideo w Internecie rośnie. Jak wynika z badania Wideo mobile 2016, aż 41 proc. ankietowanych deklaruje, że ogląda materiały wideo online na smartfonie bądź tablecie. Wśród nich 62 proc. robi to codziennie. Popularność filmów wykorzystuje branża marketingowa i reklamowa, dla których jest to jeden z najważniejszych i najszybciej rozwijających się formatów digital.
eBay w Polsce: Kupuj kolorowo – kampania reklamowa (wideo)
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów.
Personalizuj albo giń, czyli o komunikacji z klientami
Klienci chcą personalizacji – z danych firmy Accenture wynika, że 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. W porównaniu z innymi kanałami komunikacji, wiadomości SMS i głosowe mają znacznie wyższe współczynniki otwarć. Kierowanie ogólnych wiadomości na firmowe skrzynki mailowe i smartfony już od dawna nie przynosi żadnych efektów. Dlaczego?
Multimedia Polska – Internet 60 za 6 zł mies.
Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową: Internet 60 Mb/s za 6 zł miesięcznie nawet na 2 lata. W kampanii promowane są 2 oferty: internet 60 Mb/s i internet 60 Mb/s z telewizją.
Wyższa kultura. Bank nowości – to nowe hasło przewodnie Alior Banku
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii „Cyfrowego buntownika”. Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie „Wyższa kultura bankowości”.
Orange – dwie nowe kampanie reklamowe (wideo)
Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy.
Joanna Jędrzejczyk – MMA przeszła do Play
Joanna Jędrzejczyk – polska zawodniczka muay thai, kick-boxingu oraz mieszanych sztuk walki (MMA) promuje Stan Nielimitowany w Play, czyli abonament nawet do 10zł taniej – dla każdej osoby i na zawsze.
Sztuczna inteligencja wspiera marketing
Skuteczne działania marketingowe wymagają wykorzystania narzędzi IT do dokładnej analizy danych. Ogromnej ilości danych. Chcąc pomóc zrozumieć, jakie korzyści niesie ze sobą zwrot ku technologiom wykorzystującym sztuczną inteligencję, SAS – lider analityki biznesowej – określił sześć podstawowych sposobów na wykorzystanie AI w działaniach marketingowych.
Izako Boars nawiązuje współpracę z ASUS Republic of Gamers
ASUS Republic of Gamers, znany producent sprzętu dla graczy, podpisał umowę sponsorską z Izako Boars, organizacją esportową stworzoną przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego. Podopieczni najpopularniejszego streamera w Polsce mogą liczyć na wsparcie w postaci sprzętu komputerowego najwyższej klasy.
Netia wybiera MediaCom do obsługi budżetu mediowego
Netia – operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.
UPC wprowadza Happy Home – internet do 500 Mb/s (wideo)
Z początkiem września UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która odzwierciedla inwestycje firmy w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w dostępie do internetu i cyfrowej rozrywki. W odświeżonej ofercie klienci znajdą oparty na światłowodzie szybki internet o prędkości do 500 Mb/s.
FORUM TELEKOMUNIKACYJNE
Sekcje Forum
Zapisz się do Newslettera
[newsletter_signup_form id=1]