Reklama2018-01-20T15:05:14+01:00

REKLAMA

Hangaru 646 twarzą najnowszej kampanii T-Mobile

By |30 października 2017 12:40|Inne, Newsy, Reklama, T-Mobile, Taryfy komórkowe|

Od posta na Facebooku do dużej kampanii reklamowej, czyli jak twórca Hangaru 646 trafił na bilbordy. Dziś cała stolica skacze na trampolinach, a Igor został twarzą najnowszej kampanii T-Mobile, w której operator pokazuje, kim są jego klienci biznesowi. Swój sukces Hangar 646 zawdzięcza w dużej mierze dialogowi ze społecznością w internecie.

T-Mobile, czyli Firma bez limitów – przedsiębiorcy o udziale w kampanii

By |24 października 2017 11:36|Internet, Newsy, Operatorzy, Promocje, Reklama, T-Mobile, Taryfy komórkowe|

W październiku wystartowała nowa kampania T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której występują przedsiębiorcy korzystający w swojej codziennej pracy z usług operatora. Prezentujemy making off nagrania, w którym bohaterowie spotu komentują ofertę i udział w reklamie.

T-Mobile, czyli Firma bez limitów. Teraz możesz (wideo)

By |16 października 2017 10:44|Internet, Newsy, Operatorzy, Promocje, Reklama, T-Mobile, Taryfy, Taryfy komórkowe|

Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.

Plus – dwa razy więcej Internetu w Abonamencie (wideo)

By |10 października 2017 19:22|Internet, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Plus, Promocje, Reklama, Taryfy komórkowe|

Ruszyła kampania promocyjna oferty, w ramach której klienci sieci Plus w ofertach usług głosowych otrzymają „2 x Więcej Internetu". W najbliższych dniach nie przewidujemy żadnych opadów, a wzrosty! Już 2 x więcej Internetu z Abonamentem w Plusie! A dodatkowo smartfon LG Q6 i głośnik Bluetooth gratis - zachęca Szymon Majewski - twarz Plusa.

Xbox One S zainspirowana samochodem Paula Walkera

By |28 września 2017 07:55|Gadżety, Inne, Konsole, Newsy, Reklama|

Niewiele innych serii filmowych osiągnęło tak ogromny sukces, jak "Szybcy i wściekli". Właśnie dlatego Xbox zaprojektował wyjątkową konsolę Xbox One S na kształt pierwszego samochodu Paula Walkera z "Szybkich i wściekłych". Unikatowa konsola powstała w celu zebrania funduszy na rzecz fundacji Reach Out WorldWide aktora.

Inteligentny chatbot dla Peugeot

By |28 września 2017 07:25|Inne, Nawigacje, Newsy, Reklama|

Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger.

Lead generation – jak pozyskać klienta przez internet

By |27 września 2017 07:04|Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Reklama, Rynek|

Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation. Czym jest lead?

Portale społecznościowe zmieniają układ sił na rynku mediów

By |26 września 2017 09:52|Internet, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek|

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Szczególnie że prawie połowa (45 proc.) milenialsów używa oprogramowania blokującego reklamy, a 85 proc. tej grupy twierdzi, że robi to, aby poprawić szybkość i wydajność korzystania z Internetu. Około 40 proc. z nich blokuje reklamy również na swoich smartfonach. Jak zatem stworzyć opłacalny komunikat reklamowy w Internecie?

Amatorskie wideo gratką dla reklamodawców

By |19 września 2017 09:55|Internet mobilny, Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek|

Konsumpcja wideo w Internecie rośnie. Jak wynika z badania Wideo mobile 2016, aż 41 proc. ankietowanych deklaruje, że ogląda materiały wideo online na smartfonie bądź tablecie. Wśród nich 62 proc. robi to codziennie. Popularność filmów wykorzystuje branża marketingowa i reklamowa, dla których jest to jeden z najważniejszych i najszybciej rozwijających się formatów digital.

eBay w Polsce: Kupuj kolorowo – kampania reklamowa (wideo)

By |18 września 2017 08:38|e-Handel, Internet, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Reklama, Rynek|

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów.

Personalizuj albo giń, czyli o komunikacji z klientami

By |15 września 2017 07:54|Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek|

Klienci chcą personalizacji – z danych firmy Accenture wynika, że 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. W porównaniu z innymi kanałami komunikacji, wiadomości SMS i głosowe mają znacznie wyższe współczynniki otwarć. Kierowanie ogólnych wiadomości na firmowe skrzynki mailowe i smartfony już od dawna nie przynosi żadnych efektów. Dlaczego?

Wyższa kultura. Bank nowości – to nowe hasło przewodnie Alior Banku

By |11 września 2017 14:48|Internet, Newsy, Płatności, Reklama, Rynek|

„Wyższa kultura. Bank nowości.” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii „Cyfrowego buntownika”. Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie „Wyższa kultura bankowości”.

Orange – dwie nowe kampanie reklamowe (wideo)

By |9 września 2017 20:02|Internet, Newsy, Operatorzy, Orange, Prepaid, Reklama, Taryfy, Taryfy komórkowe|

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy.

Sztuczna inteligencja wspiera marketing

By |8 września 2017 07:07|e-Handel, Newsy, Reklama, Rynek|

Skuteczne działania marketingowe wymagają wykorzystania narzędzi IT do dokładnej analizy danych. Ogromnej ilości danych. Chcąc pomóc zrozumieć, jakie korzyści niesie ze sobą zwrot ku technologiom wykorzystującym sztuczną inteligencję, SAS – lider analityki biznesowej – określił sześć podstawowych sposobów na wykorzystanie AI w działaniach marketingowych.

Netia wybiera MediaCom do obsługi budżetu mediowego

By |31 sierpnia 2017 13:14|Netia, Newsy, Reklama, Rynek|

Netia – operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.

UPC wprowadza Happy Home – internet do 500 Mb/s (wideo)

By |30 sierpnia 2017 16:37|Internet, Internet stacjonarny, Newsy, Operatorzy, Reklama, Telewizja|

Z początkiem września UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która odzwierciedla inwestycje firmy w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w dostępie do internetu i cyfrowej rozrywki. W odświeżonej ofercie klienci znajdą oparty na światłowodzie szybki internet o prędkości do 500 Mb/s.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry