W październiku wystartowała nowa kampania T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której występują przedsiębiorcy korzystający w swojej codziennej pracy z usług operatora. Prezentujemy making off nagrania, w którym bohaterowie spotu komentują ofertę i udział w reklamie.


Nieczęsto kampanię reklamową można obejrzeć od kulis. Tym razem mamy szansę zobaczyć, jak przedsiębiorcy wyglądali i o czym rozmawiali na planie spotu „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”. W materiale klienci prowadzący firmy z różnych sektorów, m.in. Igor Konefał z parku trampolin Hangar 646, Alicja Jagodzińska z kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-Sanbud czy Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, opowiadają, co jest dla nich najważniejsze w pakiecie usług telefonii i internetu, co sądzą o ofercie T-Mobile, a także jakie są plusy i minusy prowadzenia własnej działalności.

Najnowsza kampania T-Mobile pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych opartych na czytelnych zasadach ma duży wpływ na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Promuje ona także nową ofertę operatora dla klientów biznesowych.

Więcej na ten temat można przeczytać: T-Mobile, czyli Firma bez limitów. Teraz możesz (wideo)

źródło: T-Mobile

Kan