Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” pokazuje, że oferta stworzona w oparciu o przejrzyste zasady pomaga budować sukces firmy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Potwierdzeniem tego faktu są przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T- Mobile: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków – Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin – Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio.

Dla każdego z nich własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. Spot reklamowy rozpoczynający kampanię w dwóch wersjach można obejrzeć poniżej:
Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty operator gwarantuje nielimitowany Huawei P10 to nie tylko najwyższa jakość wykonania, ale też pewność, że przedsiębiorca korzysta z urządzenia, które może się stać jego podręcznym biurem.
T-Mobile – nowa oferta Pakiet Firma bez Limitów dla Klienta biznesowego
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2FUN. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.
Więcej informacji o kampanii i ofercie można uzyskać na stronie: www.t-mobile.pl/pl/oferta_dla_firm/firma-bez-limitow
źródło: T-Mobile
Kan
Super pomysł z tym przekładaniem kartek przez rózne osoby, nie celebrytki przyjamniej