Raporty i prezentacje2018-01-20T15:04:24+01:00

RAPORTY I PREZENTACJE

Kampania marki T-mobile na Euro 2012 warta ponad 61 mln zł

By |5 lipca 2012 08:17|Newsy, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek|

Okazuje się, że dobra reklama może być warta więcej niż sponsoring. Nie-sponsorzy często wydawali na reklamę w czasie mistrzostw więcej niż sponsorzy, tak było na przykład w branży bankowej i telefonicznej: Alior Bank oraz T-Mobile byli największymi reklamodawcami, chociaż nie odwoływali się do mistrzostw - wynika z zestawienie wydatków reklamowych przygotowanych przez IMM.

Czy zwracamy uwagę na to, co nasze dzieci robią w internecie? Niestety nie.

By |4 lipca 2012 09:41|Inne, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Tablety|

W internecie czai się wiele zagrożeń, a dzieci często nie są odpowiednio przygotowane do tego, aby stawić im czoła. Spora część ankietowanych obawia się, że ich dzieci mogą zostać skrzywdzone przez ludzi spotkanych na czacie lub portalach społecznościowych – problem ten wskazało 10% respondentów, co czyni go drugą największą obawą dotyczącą internetu.

UKE: Polska na 9 miejscu z mobilnym Internetem w UE

By |26 czerwca 2012 17:56|Internet, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek|

Cechą charakterystyczną rynku dostępu do Internetu była rosnąca popularność i zapotrzebowanie na tę usługę. Prawie 6,7 mln osób posiadało dostęp stacjonarny, natomiast ponad 3,3 mln zakupiło usługę mobilną. Średni miesięczny przychód z abonenta usługi dostępu do Internetu (ARPU) wyniósł 33,1 zł.

UKE: Play liderem MNP w 2011 roku. Ceny usług telefonii ruchomej

By |26 czerwca 2012 16:16|Internet mobilny, Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek, Taryfy komórkowe|

W 2011 r. zostało zmigrowanych ponad 1 mln numerów, większość z nich (71%) były to numery przeniesione do sieci Play. Najważniejszym argumentem przemawiającym za migracją do innej sieci są przesłanki finansowe oraz możliwość otrzymania atrakcyjnych modeli telefonów. Polak chce płacić średnio: 0,27 zł/min połączenia głosowego, 0,15 zł za wysłanie SMS-a i 0,25 zł za MMS-a.

UKE: 1670 minut, 51,6 mld SMS-ów i 326 mln MMS-ów oraz 1930 MB w 2011 roku

By |26 czerwca 2012 16:07|Internet mobilny, Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek, Taryfy komórkowe|

Użytkownik telefonii ruchomej rozmawiał średnio rocznie przez ponad 1670 minut, a więc o ponad 270 minut dłużej niż w 2010 r. W 2011 r. w Polsce zostało wysłanych ponad 51,6 mld SMS-ów co oznacza, że statystyczny użytkownik rocznie wysłał ich ok. 1352 i jednocześnie stanowiło to wzrost o zaledwie 0,4% w stosunku do roku poprzedniego.

UKE: Play największy wzrost udziału (o ponad 3,1 p.p.) w porównaniu z 2010 r.

By |26 czerwca 2012 15:58|Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek|

Wg stanu na 31 grudnia 2011 r. w segmencie telefonii ruchomej działalność prowadziło 23 przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w tym 16 operatorów sieci wirtualnych (MVNO). Penetracja polskiego rynku wyniosła ok.131,6%, co dało ponad 50,1 mln kart SIM użytkowanych przez konsumentów - wynika z opublikowanego dziś Raportu UKE o stanie rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2011 roku.

Rynek usług telekomunikacyjnych w 2011 roku

By |26 czerwca 2012 15:12|Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek|

Najbardziej spektakularnym posunięciem na rynku telefonii ruchomej w 2011 r. był zakup Polkomtela przez spółkę Spartan Capital Holdings. Ważnym wydarzeniem był rebranding w PTC. Znaczenia nabierają także działania uczestników rynku mające doprowadzić do obniżenia kosztów funkcjonowania, jak chociażby Networks!.

TOP5 najlepiej sprzedających się notebooków w Q2

By |22 czerwca 2012 11:38|Newsy, PC i Laptopy, Raporty i prezentacje, Rynek, Samsung|

Ubiegły rok przyniósł lekkie załamanie na rodzimym rynku komputerów przenośnych, według danych PART IT Reseller, w Polsce nastąpił 3,4 procentowy spadek sprzedaży. To rezultat mniejszego zainteresowania klientów netbookami. Wiele jednak wskazuje na to, że w bieżącym roku sprzedaż komputerów przenośnych ponownie odnotuje wzrost.

Smartfony rządzą w polskim internecie

By |21 czerwca 2012 08:44|Internet, Internet mobilny, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

MEC Analytics & Insight, dział badawczy domu mediowego MEC, już po raz drugi przeprowadził badania ilościowe wśród polskich internautów i zbadał ich zwyczaje związane z korzystaniem z telefonu komórkowego. Jak wynika z raportu, już ponad połowa internautów korzysta z Internetu za pośrednictwem smartfona, to cztery razy więcej niż rok temu.

Cisco: 10 trendów technologicznych w 2012 roku

By |19 czerwca 2012 17:13|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt|

Rozwiązania technologiczne rodem z filmów science-fiction są bliżej niż myślimy. Już teraz korzystamy z wielu technologii, które pojawiały się w takich filmach jak 2001: Odyseja kosmiczna. Natomiast inteligentny dom z serialu Eureka, już wkrótce może stać się rzeczywistością. Co nas czeka w tym roku, możemy się tylko domyślać. Eksperci z firmy Cisco przedstawiają listę 10 zmian, których możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości:

Cisco: Działy informatyki akceptują wykorzystywanie w pracy prywatnych urządzeń mobilnych

By |16 czerwca 2012 10:29|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt sieciowy|

Z badania Cisco wynika, że działy informatyki przedsiębiorstw akceptują wykorzystywanie w pracy prywatnych urządzeń mobilnych, a w niektórych przypadkach nawet tę praktykę aktywnie wdrażają. Innymi słowy, firmy te zapewniają pomoc techniczną do wszystkich urządzeń (smartfonów, tabletów, laptopów itd.), które pracownicy przynoszą do pracy

Polacy nie wierzą mediom, wyjątkiem jest internet

By |14 czerwca 2012 15:19|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych. W przeciwieństwie do innych Europejczyków, Polacy zdecydowanie bardziej ufają informacjom pozyskanym z internetu.

Wyniki badania UPC: Jak kobiety i mężczyźni oglądają telewizję

By |14 czerwca 2012 13:43|Inne, Newsy, Raporty i prezentacje, Rozrywka, Telewizja, Voip|

Pełna mobilizacja w trakcie piłkarskich Mistrzostw Europy panuje nie tylko w szatni reprezentacji Polski. W całej Polsce domowe salony zmieniły się w rodzinne strefy kibica, a emocje związane z meczami oglądanymi na żywo zawładnęły wyobraźnią milionów. Jednak nie wszyscy domownicy muszą być zapalonymi kibicami.

NaviExpert: Euro wygrało z podróżami w długi weekend

By |14 czerwca 2012 12:42|Inne, Nawigacje, Newsy, Raporty i prezentacje|

Dostawca nawigacji mobilnej, firma NaviExpert przeprowadziła badanie najpopularniejszych wśród mieszkańców Warszawy kierunków wyjazdowych na długi, czerwcowy weekend. Analizie poddano blisko 30 tys. tras wyznaczonych w dniach od 6 kwietnia do 10 czerwca w nawigacji NaviExpert, których punkty startowe rozpoczynały się w Warszawie.

Warszawa and Moskwa mecz korespondencyjny jakości usług komórkowych

By |12 czerwca 2012 16:08|Inne, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Przed nami ważny mecz reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas UEFA EURO 2012. Czekają nas ogromne emocje. Rozstrzygnięcie poznamy 12 czerwca wieczorem. Wcześniej fachowcy firmy Systemics-PAB zaprezentują wynik korespondencyjnego meczu polskich i rosyjskich operatorów komórkowych. Wynik końcowy - Warszawa pokonała Moskwę 4:1.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry