Raporty i prezentacje2018-01-20T15:04:24+01:00

RAPORTY I PREZENTACJE

Polak w Internecie: mniej świadomy zagrożeń od przeciętnego Europejczyka

By |13 lutego 2012 08:03|Internet, Microsoft, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Tablety|

Firma Microsoft opublikowała wyniki europejskiego badania przeprowadzonego w 27 krajach, w tym w Polsce, z którego wynika, że polscy użytkownicy Internetu powinni lepiej poznać zasady ochrony przed coraz bardziej zaawansowanymi i przebiegłymi cyberprzestępcami, a także zwiększyć aktywność w tej dziedzinie.

Kingston na temat bezpieczeństwa danych na nośnikach pamięci USB

By |10 lutego 2012 15:08|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Tablety|

83% pracowników w Polsce korzysta z pamięci USB bez zgody przełożonych. 52% respondentów uważa, że tymczasowe przechowywanie danych na przenośnych pamięciach USB nie jest postrzegane przez firmy jako działanie niosące duże zagrożenie. 62% respondentów zgadza się, że szkody wyrządzone przez kradzież lub utratę nośnika pamięci z wrażliwymi danymi mogą być bardzo wysokie.

Fanpage Trends za styczeń 2012; największy procentowy przyrost liczby fanów Play, Plus i UPC

By |10 lutego 2012 06:59|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Fanpage Playa zanotował rekordową liczbę nowych fanów – stronie Playa udało się pozyskać ponad 124 tys. nowych fanów w ciągu jednego miesiąca – dzięki czemu umocnił swoją drugą pozycję w kategorii telekomunikacja. Na pierwszym miejscu niezmiennie znajduje się strona Serce i Rozum, a na trzecim Orange - czytamy w Raporcie Fanpage Trends za styczeń 2012.

Polscy chętnie kupują korzystając z urządzenia mobilnego

By |9 lutego 2012 16:34|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Jeśli decydujemy się na zakup w sieci, coraz chętniej wybieramy płatność za pomocą systemów płatności internetowych, m.in. DotPay czy PayPal. Odsetek osób, które dokonały zakupów korzystając z urządzenia mobilnego w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o 6 punktów procentowych i wyniósł 16 proc. - wynika z raportu Gemiusa "E-commerce w Polsce 2011"

Polacy: nie są lojalni wobec marek, wybierają to, co jest obecnie na topie

By |7 lutego 2012 16:18|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt sieciowy|

Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Operatorzy nie mają wyraźnych profilów, odpowiadających poszczególnym grupom. Możliwe, że ceny są jedynym, co ich różni.

65 proc. internautów tworzy własne treści: infografika

By |6 lutego 2012 16:39|Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Aż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych. Poprzez serwisy społecznościowe, fora i blogi internauci polecają również produkty i usługi z których korzystają. Aż 62 procent użytkowników Sieci robi to przynajmniej raz w miesiącu.

Internet w Polsce A.D. 2011

By |1 lutego 2012 08:54|Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Badanie NetTrack, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost jest konsekwentny, obecna penetracja to 55,4%.

Rewolucja facebookowa, czyli polityka w mediach społecznościowych

By |1 lutego 2012 08:34|Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Jak pokazują wyniki badania Digital Life dla niemal co drugiego internauty (48%) serwisy społecznościowe są współczesnym źródłem informacji o ważnych wydarzeniach społecznych i politycznych. Niemal tyle samo użytkowników sieci (47%) twierdzi, że to znacznie skuteczniejszy sposób informowania od tradycyjnych mediów.

Raport zamknięcia kadencji ustępującego Prezesa UKE

By |31 stycznia 2012 10:50|Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek, Taryfy komórkowe, Taryfy stacjonarne|

Prezes UKE przedstawia raport podsumowujący kadencję. Jednocześnie Prezes UKE wyraża wdzięczność swojemu Zespołowi oraz wszystkim osobom spoza UKE, zarówno profesjonalistom jak i klientom UKE, którzy przez 6 lat wspierali go swoją wiedzą i życzliwością oraz dopingowali do wysiłku.

UKE: Internet pre-paid w Polsce- najtańszy T-Mobile, najatrakcyjniejszy Play Online

By |30 stycznia 2012 16:41|Internet, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Prawo, Raporty i prezentacje|

W analizie zaprezentowano koszty ponoszone przez klienta oferty pre-paid, w przeliczeniu na jego średnie miesięczne wydatki oraz wynikającą z tego rzeczywistą cenę 1 MB usługi. Średni miesięczny koszt korzystania z usług przedpłaconych mobilnego dostępu do Internetu wynosi 27,09 zł.

Analiza cen usług mobilnego Internetu w Polsce

By |30 stycznia 2012 16:05|Internet, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Prawo, Raporty i prezentacje|

Usługi mobilnego dostępu do Internetu stanowią jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku telekomunikacyjnego, czego odzwierciedleniem jest wzrastająca liczba użytkowników usługi i jej penetracji. W drugiej połowie 2011 r. około 8,18% Polaków korzystało z mobilnego dostępu do Internetu. Poziom penetracji usługą plasuje Polskę na dziewiątym miejscu pośród państw członkowskich UE.

Felieton: Wielki brat Google patrzy (video)

By |27 stycznia 2012 10:16|Internet, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Tablety|

Od 1 marca 2012 roku Google będzie wiedział nie tylko co robimy w sieci, ale też pozna więcej szczegółów o tym kim jesteśmy, jakie są nasze upodobania oraz najczęściej wyszukiwane informacje. Do stworzenia najbardziej zgodnego z rzeczywistością portretu Internautów firma wykorzysta wyszukiwarkę Google, serwis YouTube i usługę Gmail.

Aplikacje mobilne wkrótce napędzą ruch w turystyce

By |26 stycznia 2012 14:53|Internet mobilny, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Aplikacje mobilne mogą być jednym z głównych czynników rozwoju branży turystycznej w najbliższych latach – wynika z najnowszego raportu „Aplikacje mobilne w branży turystycznej” przygotowanego przez analityków Fortune Cookie, czołowej międzynarodowej agencji interaktywnej, oraz IAB Polska, Związku Pracodawców Branży Internetowej oraz zewnętrznych ekspertów.

Badanie Mindreader 2011: Czy jesteśmy narodem na czasie?

By |24 stycznia 2012 07:18|Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Aż 68,3 proc. Polaków deklaruje, że stara się być na bieżąco i nadążać za rozwojem nowych technologii. W Internecie stawiamy przede wszystkim na informację. Głównym narzędziem, z którego korzystamy online są wyszukiwarki – używa ich 82,8 proc. polskich użytkowników, a w skali świata – 81 proc. Internautów.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry