Niewiele ponad tydzień temu ogłoszono globalny program wymiany Note7 jako odpowiedź na potencjalne problemy z baterią urządzenia. A już Koreańczycy mają kolejny problem, tym razem Samsung został pozwany do sądu w związku z Galaxy S7 Edge, który zapalił się jednemu z użytkowników, co spowodowało oparzenia drugiego i trzeciego stopnia


Pozew został złożony w Sądzie Najwyższym New Jersey, przez New Jersey, a poszkodowanym jest Daniel Ramirez, któremu podczas prac budowlanych w Ohio, w kieszeni zapalił się Galaxy S7 Edge. W wyniku pożaru mężczyzna miał liczne poparzenia drugiego i trzeciego stopnia. W efekcie musiał przejść szereg bolesnych zabiegów przeszczepu skóry.

Aby uwiarygodnić pozew, Ramirez w swoim wniosku umieścił zdjęcia urządzenia i odniesionych ran.

źródło: ClassAction.com

Samsung przeżywa teraz kryzys wizerunkowy, który próbuje załagodzić informując, że ciężko pracuje nad tym, aby przyspieszyć wysyłkę nowych smartfonów Galaxy Note 7 do klientów, którzy skorzystali z programu wymiany. Próbuje też wszelkimi środkami minimalizować wszelkie niedogodności z tym związane. – Mamy świadomość, że nasi klienci mają wiele pytań związanych z programem wymiany, dlatego też pragniemy podkreślić jak ważne jest to, aby wymienić swoje urządzenie na nowe – głosi komunikat firmySamsung.

Samsung wstrzymał sprzedaż Note 7. Czy telefony są bezpieczne?

Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Prosimy użytkowników, aby wyłączyli swoje Note7 i wymienili na nowe, tak szybko, jak to tylko możliwe”, mówi DJ Koh, President of Samsung Electronics.

Prowadzimy wysyłkę nowych urządzeń, aby mogły one zostać przekazane klientom w ramach programu wymiany tak wygodnie, jak to tylko możliwe oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość”.


Pomimo tego, że doszło do naprawdę niewielkiej liczby incydentów, Samsung robi wszystko, żeby zapewnić pomoc i bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom. Samsung zidentyfikował wadliwe urządzenia i zaprzestał ich sprzedaży oraz dostaw.


Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 prosimy o wyłączenie urządzenia i jak najszybsze skorzystanie z programu wymiany – dodaje producent.

Szczegóły pod linkiem: (http://www.samsung.com/pl/note7exchange/ ).

Samsung także Prosi użytkowników Note7, aby skontaktowali się ze z infolinią bądź serwisem, tak szybko, jak to tylko możliwe.

Inwestorzy bez litości. Akcje Samsunga, w reakcji na kłopoty ze smartfonami Galaxy Note 7 gwałtownie tracą. Na otwarciu giełdy ich wycena spadła do najniższych poziomów od dwóch miesięcy. W poniedziałek akcje Samsunga taniały o ponad 6 proc., co oznaczało możliwość największej jednodniowej przeceny od czterech lat.

Na doniesienia o wadach smartfonów Note7 zareagowała m.in. branża lotnicza. Amerykańska Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wystosowała ostrzeżenie do pasażerów linii lotniczych, aby nie włączali i ładowali na pokładach samolotów smartfonów. Podobny apel wystosowały władze Kanady oraz wielu przewoźników lotniczych m.in. z Australii, który wręcz zabronił używania telefonów Samsung Galax Note7 na pokładach samolotów.

źródło: Samsung Electronics Polska

Kan