Użytkownicy telewizorów Samsung Smart TV w Polsce mogą już pobrać aplikację TikTok i przeglądać ulubione treści na dużym ekranie. Aplikacja, stworzona do oglądania krótkich materiałów wideo, dostępna jest na modele z roczników 2018 – 2022, a także na Samsung Smart Monitor.

 

tiktok2

 

Aplikacja przenosi mobilne doświadczenia na duży ekran. Można ją pobrać ze sklepu z aplikacjami na Samsung Smart TV z roczników 2018-2022, w tym modele QLED, Neo QLED, OLED z technologią QD OLED i Smart Monitor – dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Treści podzielone są na 12 kategorii, w tym komedia, muzyka, jedzenie czy moda i uroda. W nawigacji i przełączaniu kolejnych filmów pomaga pilot, a obsługa jest szybka i intuicyjna. Sposób wyświetlania został zoptymalizowany pod ekrany telewizorów. Wideo prezentowane jest na środku, po lewej stronie widać autora i opis filmu, a w prawym dolnym rogu szczegóły dot. muzyki. Treści można przeglądać jako gość, lub powiązać swoje konto z tym na urządzeniu mobilnym – tu wystarczy zeskanować wyświetlony na ekranie TV QR kod.

 

 

Pojawienie się aplikacji TikTok to dobra wiadomość dla użytkowników telewizora The Sero. W ten sposób zabawne czy edukacyjne filmy można będzie przeglądać w formacie, w jakim zostały stworzone, czyli w pionie. W tym roku The Sero otrzymał Matową Powłokę Ekranu, która ogranicza odbicia, zwiększając komfort oglądania.

Dzięki wykorzystywanym w telewizorach Samsung technologiom jakość wideo jest możliwie najlepsza. O wrażenia dbają m.in. mocne i wydajne procesory, takie jak na przykład Procesor AI Neo Quantum 4K w modelu Neo QLED QN91B. Poprawia oglądane wideo w czasie rzeczywistym – w oparciu o sztuczną inteligencję i inteligentne skalowanie – zapewniając rozdzielczość, jak najbardziej zbliżoną do 4K. Dzięki temu widzowie mogą liczyć na optymalne wrażenia niezależnie od jakości wideo i wielkości ekranu.