Virgin Mobile Polska wyróżnia się zdecydowanie wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta Virgin Mobile Polska na połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund, a 90 procent zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia. Wraz ze wzrostem liczby klientów Virgin Mobile Polska coraz więcej z nich korzysta także z darmowego połączenia *222.
Jednym z najważniejszych elementów wyróżniających pozytywnie ofertę Virgin Mobile Polska od samego początku działalności było nowatorskie podejście do jakości obsługi klientów. W odróżnieniu od innych operatorów działających w Polsce – wprowadzających zarówno tańszą w eksploatacji automatyczną obsługę klientów (np poprzez IVR) oraz opłaty za połączenia do call-center – Virgin Mobile Polska postawił na przyjazną i profesjonalną telefoniczną obsługę klientów.
„Jako operator wprowadzający unikalne w Polsce standardy jakości obsługi klientów prepaid cieszymy się, że Polacy korzystający z telefonów na kartę coraz częściej doceniają nasze wyjątkowe podejście do tego ważnego zagadnienia biznesowego” – mówi Maciej Grzeszczuk, Dyrektor Operacyjny Virgin Mobile Polska – „Mamy ambicję, aby Virgin Mobile Polska wyznaczał innym operatorom zupełnie nową filozofię działania wobec użytkowników kart prepaid, a nasi klienci byli zawsze zadowoleni z jakości usług i obsługi”.
Centrum Miłej Obsługi Klientów (CMOK), pozytywnie wyróżnia nawet lokalizacja, gdyż mieści się ono w centralnej części biura Virgin Mobile Polska. To nieczęste w Polsce rozwiązanie pozwala na szybką i łatwą komunikację konsultantów, którzy zawsze mogą bezpośrednio zwrócić się trudniejszym problemem bezpośrednio do menedżerów zajmujących się danym zagadnieniem, co tylko ułatwia i przyspiesza obsługę klientów. Prowadzone analizy jakości pracy konsultantów CMOK wykazały, że wyróżniają się oni na polskim rynku usług call-center bardzo szybkim załatwieniem spraw zgłaszanych przez klientów. Średnio czas jaki potrzebny jest, aby klient uzyskał połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund – co jest jednym z najlepszych wyników w tym zakresie w Polsce – podkreśla VirginMobile Polska
Co nie mniej istotne, większość spraw zgłaszanych do CMOK jest rozwiązywanych przez konsultantów już w trakcie pierwszej rozmowy, co tylko zwiększa zadowolenie osób korzystających z sieci Virgin Mobile Polska.
Warto pamiętad, że użytkownicy telefonów prepaid są w Polsce zwykle gorzej traktowani przez swych operatorów niż klienci abonamentowi i często muszą bardzo długo czekad na połączenie z konsultantem (czasem nawet kilkadziesiąt minut!) lub korzystad ze skomplikowanego systemu automatycznych zgłoszeń.
„Jesteśmy dumni z faktu, że mamy coraz lepsze wyniki jakości obsługi klientów, którzy nie boją się dzwonid do CMOK-u ze względu na koszty i doceniają coraz bardziej fakt bardzo szybkiej i efektywnej realizacji ich potrzeb przez naszych konsultantów” – mówi Paweł Małys, Manager Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska – „Z zadowoleniem obserwujemy także, że coraz liczniej przenoszący się do nas, dotychczasowi klienci innych sieci komórkowych są często pozytywnie zaskoczeni darmowym połączeniem z telefonów Virgin (*222) oraz wysoką kulturą obsługi i profesjonalizmem konsultantów CMOK-u.„
Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieśd numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.
Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 – 22.00 i można do niego dzwonid na numer +48 799 555 222 (połączenie wg stawki operatorów), a z telefonów Virgin także na darmowy numer *222. Ponadto można także korzystać z komunikacji elektronicznej poprzez e-mail: cmok@VirginMobile.pl oraz portal internetowy www.VirginMobile.pl
źrodło: Virgin Mobile Polska
Kan
Potwierdzam to własnymi doświadczeniami. Aż się zdziwiłem jak za pierwszym razem od razu połączyło mnie z prawdziwym konsultantem i w dodatku w tak krótkim czasie oczekiwania! Przeniosłem już trzy numery z play a kolejne sześć w ciągu najbliższego kwartału:)
No to będziesz w sieci bulił jak do wszystkich i na łączach play. Nie bardzo mi się to widzi.
Zawsze można się na łącza Orange przełączyć jak nie chcesz na Play…
Oby tak dalej, świetna, bezproblemowa i tania sieć.
Jakie tam „bulił”? 19 gr za minutę to tak dużo ??? A Sms 12 gr…plus promocja na sms-y. W tym roku 2013 sms darmowych do wszystkich. To czego chcieć więcej?
Wbij *62*790998725# i zielona sluchawka potem wbij *67*790998725# i zielona sluchawka
a wlaczysz w virgin mobile powiadomienia sms o probie polaczenia, gdy bedziesz mial/a wylączony telefon
zamówiłem starter i podałem dane odbiorcy.Zamiast tego podano moje dane jako platnika i odbiorca /mama/ juz nei mogła odebrac startera…..żenada i poniżej krytyki.
Polskie myslenie …dno.W uk moglem załatwic sprawę w ciągu minuty
drugi miesiąc trwa „aktywowanie karty” , zero kontaktu ze strony firmy virgin, podejście do klienta na zasadzie „chcesz od nas coś kupić? to sie namęcz, my mamy to w d****”
oczekiwanie na infolinii minimum 15 minut za każdym razem
W 2017 roku czas oczekiwania na Infolinii wynosi powyżej 30 MINUT !!
słownie trzydzieści minut.
Po 30 sekundach są komunikaty, że zaistniała awaria, potem co kilka minut ostrzeżenia, że rozmowa może być nagrywana !
Próbuję się tam dodzwonić od kilku dni.
Maila z reklamacją wysłałem na ok@virginmobile.pl 4 listopada – do dzisiaj bez odpowiedzi.
Czekałem na połączenie z CMOKIEM ponad półgodziny i zrezygnowałem.Chciałem polecić klienta.Dobrze,że nieodezwaliście się bo wypadłbym blado polecając operatora,który nie jest CMOKIEM a „cmokiem”tak traktując klienta Pozdrawiam „grające automaty”.
Proboje od 2 dni sie dodzwonic do tego gowna co sie nazywa CMOK.