Virgin Mobile Polska wyróżnia się zdecydowanie wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta Virgin Mobile Polska na połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund, a 90 procent zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia. Wraz ze wzrostem liczby klientów Virgin Mobile Polska coraz więcej z nich korzysta także z darmowego połączenia *222.

Jednym z najważniejszych elementów wyróżniających pozytywnie ofertę Virgin Mobile Polska od samego początku działalności było nowatorskie podejście do jakości obsługi klientów. W odróżnieniu od innych operatorów działających w Polsce – wprowadzających zarówno tańszą w eksploatacji automatyczną obsługę klientów (np poprzez IVR) oraz opłaty za połączenia do call-center – Virgin Mobile Polska postawił na przyjazną i profesjonalną telefoniczną obsługę klientów.
Jako operator wprowadzający unikalne w Polsce standardy jakości obsługi klientów prepaid cieszymy się, że Polacy korzystający z telefonów na kartę coraz częściej doceniają nasze wyjątkowe podejście do tego ważnego zagadnienia biznesowego” – mówi Maciej Grzeszczuk, Dyrektor Operacyjny Virgin Mobile Polska – „Mamy ambicję, aby Virgin Mobile Polska wyznaczał innym operatorom zupełnie nową filozofię działania wobec użytkowników kart prepaid, a nasi klienci byli zawsze zadowoleni z jakości usług i obsługi”.

Centrum Miłej Obsługi Klientów (CMOK), pozytywnie wyróżnia nawet lokalizacja, gdyż mieści się ono w centralnej części biura Virgin Mobile Polska. To nieczęste w Polsce rozwiązanie pozwala na szybką i łatwą komunikację konsultantów, którzy zawsze mogą bezpośrednio zwrócić się trudniejszym problemem bezpośrednio do menedżerów zajmujących się danym zagadnieniem, co tylko ułatwia i przyspiesza obsługę klientów. Prowadzone analizy jakości pracy konsultantów CMOK wykazały, że wyróżniają się oni na polskim rynku usług call-center bardzo szybkim załatwieniem spraw zgłaszanych przez klientów. Średnio czas jaki potrzebny jest, aby klient uzyskał połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund – co jest jednym z najlepszych wyników w tym zakresie w Polsce – podkreśla VirginMobile Polska

Co nie mniej istotne, większość spraw zgłaszanych do CMOK jest rozwiązywanych przez konsultantów już w trakcie pierwszej rozmowy, co tylko zwiększa zadowolenie osób korzystających z sieci Virgin Mobile Polska.

Warto pamiętad, że użytkownicy telefonów prepaid są w Polsce zwykle gorzej traktowani przez swych operatorów niż klienci abonamentowi i często muszą bardzo długo czekad na połączenie z konsultantem (czasem nawet kilkadziesiąt minut!) lub korzystad ze skomplikowanego systemu automatycznych zgłoszeń.

Jesteśmy dumni z faktu, że mamy coraz lepsze wyniki jakości obsługi klientów, którzy nie boją się dzwonid do CMOK-u ze względu na koszty i doceniają coraz bardziej fakt bardzo szybkiej i efektywnej realizacji ich potrzeb przez naszych konsultantów” – mówi Paweł Małys, Manager Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska – „Z zadowoleniem obserwujemy także, że coraz liczniej przenoszący się do nas, dotychczasowi klienci innych sieci komórkowych są często pozytywnie zaskoczeni darmowym połączeniem z telefonów Virgin (*222) oraz wysoką kulturą obsługi i profesjonalizmem konsultantów CMOK-u.

Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieśd numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.

Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 – 22.00 i można do niego dzwonid na numer +48 799 555 222 (połączenie wg stawki operatorów), a z telefonów Virgin także na darmowy numer *222. Ponadto można także korzystać z komunikacji elektronicznej poprzez e-mail: cmok@VirginMobile.pl oraz portal internetowy www.VirginMobile.pl

źrodło: Virgin Mobile Polska

Kan