Usługę myWallet aktywowało 4,2 tys. klientów, choć zakładaliśmy, że w takim czasie będzie ich o połowę mniej – mówi w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci T-Mobile.

Usługa MyWallet działa w technologii zbliżeniowej Near Field Communication (NFC). Dzięki niej klienci mogą zmienić swój T-Mobile z partnerami z różnych branż. Korzystanie z MyWallet jest możliwe tylko ze specjalną kartą SIM oraz telefonem certyfikowanym do bezpiecznego korzystania z technologii NFC. T-Mobile oferuje bezpłatną wymianę karty SIM wszystkim klientom, którzy podpiszą umowę lub aneks do umowy wybierając telefon NFC i usługę MyWallet.

W MyWallet w momencie wejścia na rynek, od 29 października ubiegłego roku ma zintegrowane z telefonem karty kredytowe oferowane przez Polbank i mBank. – Na razie mamy dopiero dwa banki, Polbank i mBank. Za chwilę dojdzie Getin, Millennium i Citi. W przyszłym roku dołączymy następne 10 banków, a liczba klientów powinna wzrosnąć do kilkudziesięciu tysięcy – ujawnia.

Pezes Polskiej Telefonii Cyfrowej w rozmowie z Dziennikiem Gazety Prawnej ujawnia także strategię T-Mobile, z której wynika, że Operator skupia się na trzech obszarach, w których ma przewagę: jakości sieci, usługach takich jak NFC i budowaniu zaufanej marki, na przykład dzięki technologiom zapewniającym bezpieczeństwo danych.

Każdy ma swoją filozofię. Polkomtel, jako podmiot lokalny, usiłuje budować skalę i integrować się z mediami, Play jest pragmatyczny i łowi klientów, strategii Orange nie jestem w stanie w pełni odczytać. Media są wszędzie, możemy z nich czerpać na każdym etapie na zasadzie partnerstwa, i będziemy to robić. – mówi Miroslav Rakowski.

Pełny wywiad można przeczytać w Dzienniku Gazety Prawnej, w artykule: Operatorzy zaleją rynek tabletami za złotówkę. Jednak za szybki internet, klient będzie musiał zapłacić więcej.

Kan