Bank Pekao S.A. rozwija aplikację bankowości mobilnej PeoPay. Wśród nowości pozwalających lepiej zarządzać inwestycjami i domowym budżetem znalazł się kalendarz płatności oraz dostęp do informacji o posiadanych rachunkach maklerskich. PeoPay to niedawno wprowadzona aplikacja bankowości mobilnej Banku Pekao S.A., która jako pierwsza w kraju wykorzystuje biometrię – odcisk palca i Face ID do potwierdzania transakcji.

PeoPay
PeoPay

Wśród nowych funkcji znalazł się przydatny w planowaniu wydatków – kalendarz płatności. Dzięki niemu, klient w łatwy sposób sprawdzi jakie rachunki (zlecenia stałe) ma do zapłacenia w najbliższym czasie i ile pieniędzy będzie potrzebował. Po wybraniu w menu ikonki „kalendarz płatności”, na jednym ekranie zobaczy w jakich terminach płaci za czynsz, prąd, gaz czy spłaca kartę, a także kwoty poszczególnych wydatków i ich sumę w miesiącu czy innym wybranym okresie.

Kolejną nowością jest dostęp do informacji o posiadanych rachunkach inwestycyjnych w Domu Maklerskim Pekao. Teraz, poprzez aplikację PeoPay, klient w przejrzysty sposób uzyska podstawowe informacje o rachunkach inwestycyjnych (m.in. dacie otwarcia, właścicielach i pełnomocnikach oraz statusie posiadanych usług), przejrzy posiadane aktywa na rynku polskim i rynkach zagranicznych (w podziale na grupy instrumentów wraz z ich wyceną), oraz będzie mieć dostęp do szczegółowych informacji dotyczących posiadanych instrumentów finansowych. W aplikacji zleci również przelanie środków z lub na rachunek inwestycyjny.

Dodatkowo, część transakcyjna została uzupełniona o możliwość wykonywania przelewów zagranicznych.

Nieustannie rozwijamy aplikację bankowości mobilnej, dodając nowe funkcje, których klienci potrzebują, chociaż może nie używają na co dzień. Trzymamy się obranego kierunku – chcemy, aby aplikacja PeoPay nie traciła na nowoczesności. Dlatego nadal będziemy rozmawiać z naszymi klientami i pytać ich czego potrzebują – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności Banku Pekao S.A.

PeoPay to aplikacja bankowości mobilnej, udostępniona klientom banku w październiku 2017 roku. Jest pierwszą aplikacją w kraju, która wykorzystuje biometrię, w zależności od modelu smartfonu – odcisk palca, bądź Face ID do potwierdzania transakcji, pozwala na płacenie za granicą w obcej walucie oraz umożliwia płacenie za zakupy internetowe bezpośrednio w telefonie. Pozwala również płacić we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą.

Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android i IOS. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla użytkowników smartfonów opartych o system Android.

Aplikacja PeoPay jest dostępna zarówno dla klientów detalicznych jak i mikro firm.

źródło: Bank Pekao

Kan