Dostawa cateringu na konkretne krzesełko w czasie trwania meczu to najnowsza usługa, dostępna dla kibiców Legii Warszawa. Fani mają możliwość zamówienia produktów z nowego menu przy pomocy strony internetowej. Usługa jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań w Europie.


Usługa dostępna jest za pośrednictwem strony internetowej wykonanej w technice Responsive Web Design (RWD). Kibic po wejściu na stronę dokonuje zamówienia i płatności. Miejsce dostawy może zostać wpisane ręcznie. Możliwe jest również zeskanowanie kodu QR, za pomocą którego użytkownik zostanie zlokalizowany. Indywidualne kody QR znajdują się na krzesełkach na stadionie. Koniec stania w kolejkach, koniec z przegapianiem kluczowych momentów meczu – to poprawa wrażeń z uczestnictwa w wydarzeniach sportowych.

Platforma usługowa to efekt innowacyjnego partnerstwa pomiędzy Ericsson i Legią Warszawa. Jest dostępna dzięki zaprojektowanej i stworzonej przez Ericsson sieci Wi-Fi, umożliwiającej łączenie się z szybkim internetem na całym stadionie Legii, jak również w innych obiektach położonych przy Łazienkowskiej 3: klubowych biurach, sklepie kibica oraz w stadionowej restauracji.

W tym jubileuszowym dla Klubu roku, możemy pochwalić się stadionem gwarantującym najnowocześniejszą łączność internetową i pionierskie, dodatkowe usługi. Dodajmy, że dzięki współpracy z tak uznaną marką jak Ericsson, wszystkie zaproponowane przez nas udogodnienia są innowacją na skalę europejską” – przyznaje Wiceprezes Legii Warszawa, Jakub Szumielewicz.


Rozwiązanie Ericsson Small Cell as a Service (SCaaS),które wdrożyliśmy na stadionie Legii Warszawa można wykorzystać również w innych środowiskach, w których w jednym czasie przebywa znaczna ilość ludzi. Ericsson stosuje to rozwiązanie na lotniskach, w centrach handlowych i sieciach restauracyjnych
– mówi Jacek Falkiewicz, Key Account Manager, Ericsson – odpowiedzialny za współpracę z Legią Warszawa.

Testy usługi przeprowadzono 28 lutego w trakcie meczu Legia Warszawa – Ruch Chorzów na wybranych sektorach stadionu Legii Warszawa.

Kolejne etapy współpracy firmy Ericsson i Legii Warszawa zakładają dostawę produktów ze sklepu Legia Fanstore na konkretne krzesełko oraz możliwość obejrzenia powtórek bramek w trakcie meczu za pomocą aplikacji mobilnej.

źródło: Ericsson

Kan