Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Stale prowadzone badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w lutym 2016 roku pokazuje, że 96% napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni.

W lutym został też skrócony (względem stycznia 2016) czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniósł on 30 sekund.

Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,23. Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu.

W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach Klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę. W lutym ilość osób korzystających z tej usługi wzrosła o 40% w stosunku do stycznia.

Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: promise.acer.com

źródło: Acer

Kan