Ruszyła kampania „Powrót do szkoły” prowadzona przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Fundusze na wyprawki szkolne dla osieroconych i opuszczonych dzieci zbierane będą w całym kraju. TelePolska wspiera akcję w ramach projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny oraz poprzez produkcję i kolportaż ulotek.

Celem akcji jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej lub zagrożonych jej utratą. Zebrane fundusze zostaną przekazane na wyprawki szkolne oraz na korepetycje i zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne podopiecznych Stowarzyszenia.

Wyprawka szkolna to wydatek rzędu kilkuset złotych, a w każdej Rodzinie SOS jest od 5 do 8 dzieci – mówi Barbara Rajkowska, Prezes Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Większość dzieci trafiających pod naszą opiekę ma poważne deficyty emocjonalne i edukacyjne. Im starsze dziecko trafia do Wioski SOS, tym trudniej jest mu nadrobić zaległości w nauce. Dokładamy wszelkich starań, aby wyrównać szanse edukacyjne naszych podopiecznych i zapewnić im wszechstronny rozwój. Niestety mamy ograniczone środki finansowe.

Jak zauważyła Joanna Woźna, Specjalista ds. Trade Marketingu w TelePolska, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, to pierwszy partner, z którym nawiązaliśmy współpracę w ramach projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny. Właśnie w sierpniu mija pierwszy jej rok, co sprawia, że możliwość uczestnictwa w tej kampanii jest dla nas szczególna ważna. W ramach działań zachęcających do przekazywania pieniędzy na rzecz Stowarzyszenia i jego szczytnej idei, przygotowaliśmy specjalną ulotkę, w której wyjaśniony został mechanizm wsparcia, jak również informacja na temat tego, że pomoc na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych może odbywać się regularnie, poprzez przyłączenie się do programu abonenckiego SOT, zakończyła Joanna Woźna.

Informacje na temat możliwości wsparcia, jak również nr konta, na które można przekazywać pieniądze znajdują się na stronie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz TelePolski.

źródło: TelePolska

Kan