Koreańska firma zapowiedziała wprowadzenie zdalnego centrum obsługi klienta wraz z premierą preinstalowanej aplikacji „Remote Call”. Ponadto smartfony LG otrzymają preinstalowaną aplikację zapewniającą aktualizację urządzeń za pomocą funkcji OTA.

Zdalne centrum obsługi klienta LG (help desk) ma zapewnić pomoc związaną z użytkowaniem urządzeń LG, diagnozowaniem problemów dotyczących oprogramowania, a także dystrybucji aktualizacji dla urządzeń mobilnych. Wsparcie serwisu ma być dostępne zarówno poprzez sieć Wi-Fi, jak i 3G, tym samym użytkownicy smartfonów LG nie będą musieli udawać się do stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Preinstalowana aplikacja centrum obsługi klienta wraz ze wsparciem technicznym jako aplikacja „Remote Call” ma być dostępna dla smartfonów z półki premium z linii Optimus/ Swift : LG Swift 2X, LG Swift Black, LG Swift 3D. Dzięki niej pracownicy biura obsługi klienta będą mogli sprawdzić bezprzewodowo gdzie tkwi problem urządzenia, a także przedstawić jego rozwiązanie.

LG wykorzysta również funkcję OTA wraz z preinstalowaną aplikacją FOTA, która zapewni najnowsze oprogramowanie dla smartfonów LG bez konieczności podłączania urządzenia do komputera klasy PC.

Zdalne centrum obsługi klienta ma być dostępne dla konsumentów w Europie w drugiej połowie tego roku.

LG chce zwiększyć wsparcie klienta, tak, aby to właśnie ta usługa odróżniała smartfony koreańskiej firmy od pozostałych producentów. Spodziewam się również, że wraz z premierą aplikacji FOTA urządzenia LG będą otrzymywały znacznie częściej aktualizację, tym samym nowe funkcje.

Czy wsparcie klienta jest dla Was czynnikiem decydującym przy wyborze urządzenia mobilnego?

Źródło:

LG

Opracował:

Kamil