Jesteś tutaj:-, LTE, Newsy, Operatorzy, Play, Taryfy komórkowe-Play – Wi-Fi Calling. Dlaczego tylko?

Play – Wi-Fi Calling. Dlaczego tylko?

PLAY udostępnił swoim klientom innowacyjną usługę pozwalającą na przeprowadzanie połączeń i wymianę wiadomości SMS za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Tym samym stał się pierwszym operatorem w kraju oferującym tę możliwość.

W tej chwili kompletnie nie mamy planów związanych z VOLTE czytaj, nawet nad tym, w tej chwili przynajmniej, nie pracujemy – skomentował nową usługę T-Mobile VoLTE i VoWiFi Marcin Gruszka, rzecznik Play.


Świadomie skoncentrowaliśmy się na WIFI calling. Dlaczego? Uważamy, że to rozwiązanie daje Wam klientom wymierne korzyści. Możecie spokojnie dzwonić z całego świata nie bojąc się kosmicznego rachunku. Dodatkowo, kiedy w domu jest wifi a zasięg taki sobie to WIFI Calling bardzo się przyda. Rozwiązanie jest proste, nie trzeba niczego włączać, ustawiać, konfigurować – jest i już. W tej chwili na 9 urządzeniach, ale na liście są kolejne
– podkreśla Marcin Gruszka.

(…)u nas nie będzie no chyba, że bardzo nas przekonacie, że jest to wam niezbędne – dodaje Rzecznik Play.

źródło: Play

Kan



Autor |2016-11-18T09:53:19+02:0018 listopada 2016 09:53|Kategorie: Internet mobilny, LTE, Newsy, Operatorzy, Play, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |10 komentarzy

10 komentarzy

  1. gdociu 18 listopada 2016 w 09:04 - Odpowiedz

    tlumaczac marketing na jezyk argumentow poprzez wifi calling odciazamy swoja siec oraz tniemy koszty roamingu krajowego

  2. popsil 18 listopada 2016 w 09:12 - Odpowiedz

    tylko VoWifi bo tylko tyle technologicznie jesteście w stanie ogarnać
    Tmobile wprowadzajac wczoraj VoWiFi z równoczesnym VoLTE po prostu was zaskoczył i zdaliscie sobie że was przegonili i nie macie szans w tym wyscigu

  3. marcindenis 18 listopada 2016 w 09:15 - Odpowiedz

    Ciekawe czemu Pan Gruszka nie mówi do końca prawdy. Jestem abonentem sieci PLAY i posiadam dwa z dziewięciu modeli telefonów na których powinna działać usługa WiFi Calling. Zgodnie z tym co mówi Pan Gruszka „Rozwiązanie jest proste, nie trzeba niczego włączać, ustawiać, konfigurować – jest i już.”, usługa powinna działać. Jest to KŁAMSTWO. Usługa działa TYLKO na telefonach kupionych w sieci PLAY. Ja kupiłem telefony na wolnym rynku i niestety nie mogę skorzystać z tej usługi. Pan Gruszka informuje, że nic nie trzeba włączać. Usługa działa i już. I to też nie jest prawdą ponieważ żeby włączyć usługę WiFi – Calling trzeba wysłać bezpłatnego smsa o treści START na numer 282. Ja tak zrobiłem i otrzymałem smsa z potwierdzeniem uruchomienia usługi. Niestety nic nie zaczęło działać. Po telefonie do BOK usłyszałem, że mimo smsa mówiącego o włączeniu tej usługi nie będzie ona działała ponieważ telefon nie jest kupiony w sieci PLAY. Ewidentnie operator zaczyna olewać swoich klientów.

    • Marcin 22 listopada 2016 w 20:44 - Odpowiedz

      A skąd on ma wiedzieć/pamiętać o wszelkich niuansach, po prostu z założenia przyjął, że abonent Play ma telefon od nich. Tak się składa, że do działania WiFi calling i tego typu bajerów najczęściej konieczna jest aktualizacja do androida, którą zapewne Play z producentami telefonów dostarczył na telefony brandowane Play (no bo nie będą ustawień pod Play wysyłać do wszystkich) i wtedy wszystko odbywa się niezauważalnie dla klientów… Kończąc wywód – wgraj sobie brandowany soft i zapewne będziesz miał WiFi-Calling.

  4. grzechu 18 listopada 2016 w 09:17 - Odpowiedz

    beznadziejne pr-owe tłumaczenie się play, czemu sie technilogicznie odstaje. i „super” wytlumaczenie klientom, ze nie wprowadzanie usug korzystnych dla klienta jest de facto dla tego klienta korzystniejsze. no debilizm. sorry, ale TM wam zadał mocny cios i lezycie

  5. leono 18 listopada 2016 w 09:37 - Odpowiedz

    no to obudzili się z reką w nocniku jak zwykle… moze gdyby skupili się na czyms więcej niz promowaniu swoich fantastycznych uslug za posrednictwem celebrytow ktorych znaja jedynie gimnazjalisci to nie musieliby szukac teraz beznadziejnych wymowek. spojrzcie prawdzie w oczy Playu- tmobile jest dwa kroki do przeodu mimo ze nikt się tego nie spodziewał

    • Ergo 18 listopada 2016 w 09:53 - Odpowiedz

      Szkoda tylko, że nikt nie dopowiedział, że VoLTE w T-Mobile jest wewnątrz sieciowe, a nie międzyoperatorskie jak w Orange. Po co mi VoLTE w T-Mobile jak nie mam w tej sieci żadnego numeru? 🙄 HD Voice też w T-Mobile leży, większość rozmów idzie w normalnej jakości, mimo obsługujących urządzeń. Nie wspominam już o ofercie. Dno, metr mułu. Czekam aż mi się skończy umowa podpisana 3 lata temu, kiedy nie mieli jeszcze warunków z dupy.

  6. popsil 18 listopada 2016 w 10:09 - Odpowiedz

    @ergo jeśli wolisz tkwic w orange ktory w tygodniu ma 10 awarii to swietny wybor! tak samo oferta skierowana TYLKO dla orange, nic darmowego do innych sieci a wiekszosc osob ktore znam juz dawno się gdzies przeniesli. Kolejna sprawa to najgorsze bonusy za rejestrację. podsumowując, jeśli marzysz o sieci bez zasięgu za to z gwarancją awarii i 1000 zł do wykorzystania w 30 dni- pomarańczowi beda doskonałym wyborem

  7. play fresh 18 listopada 2016 w 10:21 - Odpowiedz

    Czym różni się to wifi call od dawnego Tele Play poza tym że tamto działało na każdym smarttfonie?

  8. MarcoVodafonede 18 listopada 2016 w 10:41 - Odpowiedz

    Po co to tlumaczenie. Wystarczy ‚ mamy napieta roadmape i dalismy rade tylko z WiFi calling. Moze w przyszlym roku uda sie i swiatowy standard czyli VoLTE przepchnac jak nam budzetu nie zetna bo sprzedaz przeciez wisi w powietrzu i musimy miec wiecej kasy by wycena byla wyzsza’ 🙂

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.