Wszystkie zdarzenia opowiedziane w filmach są autentyczne, a klienci-bohaterowie wyrazili zgodę na udostępnienie wizerunku w scenach zaaranżowanych przez Mumio. Cała akcja miała miejsce 16.01.2014 roku w jednym z warszawskich salonów sieci Play.
Play kontynuuje obietnicę ze spotu TV, w którym Mumio zapowiada w salonie serię prób do nowej reklamy. Ukryte kamery śledziły na żywo spektakl, w którym ucharakteryzowani członkowie grupy wciągali klientów Play w absurdalne sytuacje.Jak informuje Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play, nie będzie kolejnych odcinków.
źródło: Play
Kan
W PLAY Miał być kabaret MUMIO a pokazują kabaret DNO !!!
I dobrze,pora na lepsze oferty dla ludzi,precz z celebrytami.
„Ciapy się skończyły”? To jakaś 'żaluzja’? Do kogo? Kim jest ten gość 'wiele mówiący’? Najwięcej mówiący to KTO? Identyfikacja wiele wyjaśni…
Coraz większe głupoty pokazują, i to ma być super reklama z Mumio.
To nie jest reklama „ciapo”
to się nie nadaje na reklamę „ciapo”. Wreszcie ktoś zakończył te próby nic nie warte.
To czemu ciapo pisałeś że to reklama?
Niby w jakim celu to robią, wszyscy wiedzą że wyłącznie w celach reklamowych i te niby próby można nazwać reklamą. Przejrzałeś na oczy że to jest tak denne, nie warte pokazania w TV. Teraz zostaje tobie tylko obrażanie innych (nic innego nie potrafisz), bo mieli racje że jest to niewypał z tym kabaretem. Prawda boli.
Ale w dalszym ciągu nie jest toi reklama. Blog tez ma na celu rozpropagowanie słowa Play ale reklamą nie jest. Przejrzałem na oczy, że ty nigdy nie zrozumiesz, mimo wysiłków, po co się takie podchody stosuje. Jest to wręcz fenomenalne w swojej głupocie bo wszystkie możliwe portale, wszyscy możliwi i niemożliwi tzw. dziennikarze rozpisują się nad tym. I o to twórcom chodziło. Nie upłynął miesiąc od pojawienia się Mumio w Play a już każdy wieśniak, każde dziecko, kojarzy fakt, że nawet ulubiony kabaret Plusa przeszedł do Play. Czy ktoś w ogóle zauważył kampanię reklamową „w windzie” :lol :lol :lol??? Nawet pewnie nie wiesz o którą kampanię i którego operatora chodzi. No i co z tego, że jest technicznie nienaganna? No i co z tego, że odpowiednio często powtarzana, że jest nienaganna merytorycznie? Ona nie istnieje w świadomości Kowalskiego czy Nowaka. I ta prawda dopiero boli. I to finansowo bo kasa poszła w błoto. Na szczęście operator ma od tego klientów by to oni koszty niezauważonej kampanii pokryli :lol :lol :lol
@Miami na jakiej podstawie opierasz swoją opinie, możesz przedstawić jakiś wiarygodne badania na poparcie Twoich słów ? 😀 Czy to tylko dobra mina do złej gry, albo śmiech przez łzy ? 😉
Bita-po ale jaką opinię i o czym? O tym, że reklama TM z Wodeckim jest technicznym majstersztykiem? Czy o tym, że mimo „majstersztykowości”nikomu ona w pamięć nie zapada? Pytam bo chyba nie skończyłeś zdania i nie wiem o co konkretnie zapytowywujesz.
Tą opinię o reklamie T-Mobile 1″Ona nie istnieje w świadomości Kowalskiego czy Nowaka.” i tą opinię o reklamie Play 2″Nie upłynął miesiąc od pojawienia się Mumio w Play a już każdy wieśniak, każde dziecko, kojarzy fakt, że nawet ulubiony kabaret Plusa przeszedł do Play.”
Aha, rozumiem teraz. Ad. 1 Czy widziałeś jakikolwiek artykuł i dyskusje pod nim na temat szczegółów reklamy „w windzie”? Nawet informacja na portalach branżowych (co zrozumiałe) nie wywołała niczego. Ad.2 Zauważyłeś, że na wielu portalach nawet niezwiązanych z branżą telekom jest sporo artykułów o Mumio i Play? Zauważyłeś, że dyskusje tyczą się nawet na temat takich drobiazgów jak: czy to podstawiony facet łazi po salonie? Wyjaśnienie który (prawidłowy adres świadczy o zainteresowaniu) to salon jest sceną. O której godzinie miała miejsce akcja a także co Play „pokrywa” pani której umowa kończy się w czerwcu (to akurat ty zauważyłeś)
Reakcja znajomych którzy obejrzeli ten filmik jest taki że: dzieci nie chcą iść do salonu Play bo tam się krzyczy na ludzi, a dorosłych że na miejscu tej klientki to zrezygnowali by z takiej sieci w której z klientów robi się idiotów. Sukces głupiej antyreklamy.
Sukcesem będzie gdy zrozumiesz znaczenie zwrotu „antyreklama”. Możesz poszperać w ulubionej przez ciebie (bo innego wyjścia nie masz) Wikipedii. Niestety szanse na ten sukces masz takie, jak nasi piłkarze na podium MŚ w PN w Bangladeszu.
Chyba ty czegoś nie rozumiesz! Nikt nie kupi produktu którego firma zareklamuje że jest beznadziejny i może stwarzać problem.
@Miami napisałeś o przeciętnym Kowalski i o każdym dziecku, a teraz piszesz o portalach branżowych i dziennikarzach. Fakt, że reklama jest kontrowersyjna, ale jeśli jej założeniem było trafienie do szerokiego odbioru, to na czym opierasz stwierdzenie, że trafiła ? Bo w tym, że na portalach branżowych się o tym dyskutuje, nie ma nic dziwnego i nadzwyczajnego.
Jak zawsze wazelinowy troll usiłuje zaklinać rzeczywistość . Jakoś nie widać tego . Na pewno NIE „… wszystkie możliwe portale, wszyscy możliwi i niemożliwi tzw. dziennikarze rozpisują się nad tym. ” To wyssana z brudnego palca ~ Miami bzdura (przecież pracuje na miotle w agencji reklamowej ) Omawiana „reklama” – bo to na pewno forma reklamy nie pojawia się w telewizjach co automatycznie ogranicza jej zasięg . Reklama T-Mobile (osobiście mnie się nie podoba ) jest obecna w telewizji – najważniejszym „nośniku” reklamowym . Wnioski łatwe do wyciągnięcia przez przeciętnie inteligentne osoby – no ale nie trolle z obsesyjną (może nawet płatną) misją prowokowania . O braku inteligencji może świadczyć powielanie po wielekroć dementowanego faktu ; „już każdy wieśniak, każde dziecko, kojarzy fakt, że nawet ulubiony kabaret Plusa przeszedł do Play.” No chyba że nasz troll obraca się tylko w takim towarzystwie …
Oczywiście „wszyscy możliwi dziennikarze….” jest przenośnią a nie dosłownym tego zdania znaczeniem. Pewnie znajdzie się kilku dziennikarzy którzy o Mumio w Play nie napisali nic choćby dlatego, że zrozumieli iż robią w ten sposób reklamę. Mumio ze swymi scenami nie jest reklamą bo niczego ani nikogo nie reklamuje. To się nazywa propagowanie tak jak propagowanie zdrowego żywienia, propagowanie sportu czy modnego ostatnio homoseksualizmu i ma na celu indeksowanie odpowiednich form. Parada gejów nie jest reklamą, happeningi nie są reklamą a właśnie happenig do tego typu działalności Mumio pasuje najbardziej.
Propagowanie produktu czy firmy rynkowej jest jedną z wielu form reklamy . Nawet działalność charytatywna firm ma służyć budowie pozytywnego wizerunku i jeżeli jest znana ogółowi , tez jest forma reklamy . Prymitywne kłamstwa i przeinaczenia wazelinowego trolla poprzez ich ilość też są formą reklamy . Niestety tej o negatywnym wydźwięku i przynoszącym szkody firmie .
Ona chciała różowego Ajfona ? 😀 😛
A co w tym takiego dziwnego?
A ja napisałem, że coś w tym dziwnego ? Rozbawiło mnie to 😉
Powiedzcie mi czy te wady ma tylko ta lumia czy tez inne z windowsem. Bardzo napalilem się na ten telefon na pewno chcę windowsa ale czy jest jakaś alternatywa dla tego telefonu w podobnych pieniądzach bo on niewątpliwie kusi ceną??
a co tutaj sie wyprawia? co to za wybieranie telefonów?
tapety robie ze zdjec ktore nie sa objete prawem autorskim, a dozwolone do ponownego wykorzystania
A przeczytałeś zasady ? „Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać do konkursu wyłącznie projekty, które nie miały wcześniej realizacji i w innych projektach.”
Mam na sprzedaż używanego tydzień liva w kolorze czarnym. Zainteresowanych proszę o kontakt pod emailem: wiktor098123@o2.pl Ps: Więcej informacji pod tym samym adresem.
no a czy ja mówię, że zdjęcie było wcześniej wykorzystywane w innym projekcie? Nie 🙂
A nie było ? Uważasz, że konkurs jest zrobiony po to, żeby nagrodzić prace ściągnięte z neta ?
Next-S robi naprawdę dobre zdjęcia. Widać, że MyPhone poprawił aparat, choć brakuje tu trochę ostrości. Ale nie jest źle, nareszcie któryś producent ruszył kwestię aparatów w smartfonach i nie jest ona już tylko funkcją na papierze.