W roku 2014 liczba klientów nju.mobile wzrosła o ponad 230 tys (67%), z czego prawie 100 tys. przypadało na segment post-paid. Na koniec czwartego kwartału minionego roku nju,mobile osiągnęło poziom 583 tys. kart SIM, w porównaniu do 353 tys. w końcu 2013 roku i o 25 tys. mniej niż po trzecim kwartale 2014r. – czytamy w Raporcie Grupy Orange Polska.
To kolejny spadek liczby nowych przyłączeń. W trzecim kwartale, oferta mobilna typu B-brand pod marką nju.mobile miała 608 tys kart SIM. Po drugim kwartale 2014 roku było to 565 tys. kart SIM, a na koniec marca ubiegłego roku 479 tys. kart SIM.
Na koniec 2014 r. liczba usług mobilnych Orange Polska wyniosła 15,6 mln, co oznacza wzrost rok-do-roku o ponad 300 tys., tj. 2,0%. Ten wzrost w całości wynikał ze wzrostu liczby klientów w segmencie post-paid o ponad 450 tys., tj. ponad 6%. Było to głównie związane z faktem, że usługi post-paid stały się znacząco bardziej przystępne dla klientów, którzy częściowo migrowali do tego segmentu z usług przedpłaconych.
Drugim czynnikiem wzrostu była dynamicznie rosnąca popularność kart SIM dedykowanych do mobilnego internetu, które również chętniej są aktywowane w formule post-paid. Do sukcesu przyczynił również dalszy wzrost drugiej marki mobilnej – nju.mobile. W roku 2014 liczba jej klientów wzrosła o ponad 230 tys (67%), z czego prawie 100 tys. przypadało na segment post-paid.
Zagregowany wskaźnik ARPU w 2014 r. wyniósł 31,5 zł i był niższy o 8,7% od poziomu osiągniętego w analogicznym okresie w 2013 r. Spadek wynikał przede wszystkim z spadku w usługach głosowych oraz SMS wynikających z regulowanej obniżki stawek MTR za połączenia oraz z rynkowej presji cenowej, powodowanej wspomnianą obniżką stawek MTR oraz agresywnymi ofertami konkurentów, szczególnie w segmencie klientów biznesowych oraz większą popularnością ofert bez terminali (SIMO). Te negatywne czynniki nie zostały skompensowane wzrostem ARPU z transmisji danych, które w 2014 r. wzrosło o 25% rok-do-roku. Udział ARPU z przesyłu danych w całkowitym zagregowanym ARPU wzrósł z 12% w roku 2013 do 17% w roku 2014.
Sprawozdanie Zarządu Orange Polska za
2014 rok zakończone 31 grudnia 2014: Tutaj
Kan
Czyżby zadyszka
Niech dadzą większy pakiet na kartę 10 GB taki jak na abonament to powrócę do nich jak nie to żegnam
A kto chciałby korzystać z marki, której maskotką jest kartofel z zespołem Downa?
Pomysl był idealny… Ale…. nie modyfikuje się go zbytnio… A rynek tego nie lubi….
Wystarczy zejść z ceny….
cóż dwie karty zmuszony byłem przenieść, gdyż na telefonach zasięg maksymalny a co parę minut smsy dlaczego mam wyłączony telefon, nie można było się skontaktować.parę tel rożne lokalizację
Jak już można było to ja nie słyszałem rozmówcy, albo on mnie, i ostatnia sprawa polecenie zapłaty w tej sieci to oszustwo: wystawiają je na dzień płatności(to jest ok) natomiast kasę księgują na drugi dzień a klientowi doliczają 1 grosz za opóźnienie w płatności(zwykła grabież ) to przesądziło stop złodziejom!
Jak dopłacali do klientów to ich mieli. Dawali bony 50 zł i różne inne rzeczy. Jak to się skończyło to i klienci odeszli. A zasięg, myślę że jest dobry i to musiał być jakiś przypadek albo wina telefonu że tracił zasięg. Akurat zasięg to dobra strona Orange i T-mobile.
też tak myślałem, ale 3 różne telefony i to samo,
a najgorsze to opinie osób które do mnie dzwoniły, że cały czas mam niby wyłaczony telefon.
Ja uważam, że orange ma najgorszą jakość rozmowy, a zasięg ma do smsów ale jak ktoś dzwoni około 1000 minut na miesiąc to pokazuję jak są słabi….
Trzaski, piski brak zrozumienia tego było dość( obszar mazowieckiego poza miastami mniej niż 40tys ludzi i trasy) a i ten wałek z PZ jest też ciekawy….
Aro@ W Orange to norma. Sam to przerabiałem parę lat temu i w końcu zmieniłem sieć bo miałem dość niepewności, że kurier czy ważny telefon mi nie zadzwoni
Może nju nie ma pomysłu jak zachęcić klienta do ich produktu .
A mogły umysły nieogarnięte wskrzesić Ideę. Ale nie, po co, lepiej dać Nju z czipsem. Nara. 😀 Tak się kończą chore pomysły. Bardzo dobrze. Sam u nich zamówiłem z 5 starterów na stronie z ładnymi numerami 501. Wszystkie przeniesione 🙂
Poprosiłem operatora aby przed imieniem i nazwiskiem na fakturze dopisał nazwę mojej firmy. W odpowiedzi dowiedziałem się, że to nie jest oferta dla firm, więc nie mogę usług nju wliczyć w koszty firmy. Pozostaje przejść do wersji na kartę i kupować karty doładowujące na firmę.
Mam NJU abo i chwalę sobie. Nigdy bym nie przeszedł z NJU do Play, NJU bije Play na łeb.
Dlatego lepiej leciec w netie, a nie w jakies cuda na patyku. Najwazniejsze to miec sprawdzonego opka z wileloetnim doswiadczeniem.