Jak już informowalismy Netia zaprezentuje nowe oferty telefoniczne 7 marca br., w sprzedaży będzie ona dostęna od 11 marca. Czego można się spodziewać?

Zmiany będą dotyczyć właściwe wszystkich głównych usług (telefon, internet, telewizja) i złożonych z nich pakietów – ujawnia na blogu Netii Karol Wieczorek. Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej. Oprócz wyższego uploadu w usługach na sieci NGA, dojdzie do jeszcze większego zróżnicowania cenowego pomiędzy ofertami na bazie ofert hurtowych TP (BSA i WLR), a naszą własną siecią i uwolnionymi pętlami abonenckimi (LLU na sieci TP). Nie zdradzając jeszcze cen, w największym skrócie zmiany te idą w kierunku – płacisz tyle samo (bądź mniej), więcej dostajesz.

Na wszystkich technologiach, oprócz WLR, Operator zaoferuje klientom jeszcze bardziej atrakcyjne rozwiązania taryfowe, które uwzględnią oczywiście sprowadzone wreszcie do racjonalnego poziomu stawki za połączenia z telefonami komórkowymi.

Sporo nowości pojawi się w ofercie telewizyjnej Netii zarówno jeśli chodzi o kanały liniowe, jak i treści dostępne na życzenie poprzez aplikacje na Netia Playerze.

Zupełną nowością, wręcz, że rewolucją będzie natomiast wprowadzenie tzw. naked LLU. Oferta będzie się nazywać: Na czasie – LLU bez telefonu i jak sama nazwa wskazuje, będzie to samodzielna usługa dostępu do internetu w wariancie Max20 na sieci TP (maksymalna stabilna prędkość dostępna na danej linii) z uwzględnioną opłatą za utrzymanie łącza (bez przymusu kupowania telefonu) w kompletnej cenie 65,9 zł miesięcznie.

Co więcej aktywacja usługi będzie kosztować zaledwie 9 zł (z Netia Spotem 29 zł). Sam dostęp do internetu będzie można wzbogacić o całą paletę usług telewizyjnych.

W zasięgu ponad 700 węzłów LLU Netii jest w sumie około 4,5 mln gospodarstw domowych.

Jestem przekonany, że znajdzie się sporo osób, które ta nowa oferta zainteresuje. Zgadzacie się ze mną? – podsumowuje Karol Wieczorek

źródło: Netia

Kan