Kreatywna reklama może być dobra albo zła. Tym razem Play może mieć do czynienia z tą drugą sytuacją. Na swoim profilu na Facebooku Play zamieścił „grafikę” i hasło „On założył własną firmę i kończy kiedy chce”, która naszym zdaniem w zbyt w odważny sposób promuje ofertę dla biznesu Tylko SIM.
–To nie reklama, to żart – mówi w rozmowie z Telix, Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Dlatego Przepraszamy Operatora i klientów Play za tekst, którym przy okazji okrasiliśmy informację, przypominając czym są takie reklamy i czym mogą się kończyć. Nie mieliśmy złych intencji, a nasz tekst powstał na podstawie reakcji Czytelniczki Telix.pl, która zwróciła nam uwagę na „seksistowską” wymowę, teraz wiemy nie reklamy, ale graficznego żartu.
Warto przeczytać:
Play Tylko SIM: umowa bez telefonu, sami decydujecie na jak długo
źródło: Play
Kan
Jacy marketingowcy – takie reklamy.
Niestety kiedyś Play miał g..niany zasięg ale fajną ofertę i pomysłową reklamę! Teraz jest odwrotnie zasięg jest dobry ale oferta i reklama 🙂
I tu sie z toba zgodze w 100% Play zszedl na psy i to strasznie
dobra reklama
przecież to jest żart…
Gdy w towarzystwie ktoś usiłuje się lansować kosztem innych, to – mówiąc kolokwialnie – może dostać w… jeśli ma ryja i nie zrobi w porę uniku. Play lansuje się podobnie, ale w skali makro i robi uniki przed konsekwencjami, mając popleczników, tłumaczących: 'taki żart’. Niestety mniej lub bardziej skandalizujące reklamy P4 nie idą w parze ze świadczeniami, cenami i jakością u tego operatora, więc swoją żenadą jedynie odstraszają rozsądnych a wymagających klientów, np. znakomitą większość biznesowych. Nie moje małpy, nie mój cyrk, jeśli Play zacznie padać, a zacznie, jeśli nie zaoferuje tego, czego konsumenci oczekują od operatorów sieci komórkowych, chcących mieć sukcesy na rynku w pozyskiwaniu i utrzymaniu zadowolonego klienta.
Widze że poprawność polityczna zagościła na Telix.pl. Ja tu nie widzę nic seksistowskiego w tej bardzo dobrej reklamie. Jakieś popieprzone czy raczej niepieprzone feministyki zapewne odbierają to jak stoi w tytule newsa.
Nie mówiłbyś tak gdybyś KIEDYKOLWIEK usłyszał z ust dziewczyny :”Nie przestawaj”.
tiaa Play się wystraszył i wymyślił ściemę że to żart. A Ty sam masz już chłopie psychę zrytą seksizmem, że nawet tak oczywistych jego elementów nie zauważasz. Czytaj jeszcze więcej pisemek kolorowych… Szczerze współczuję.
Pani się jakaś obraziła? Myślę, że to prędzej panowie mogli by się czuć urażeni, bo reklama wskazuje ich niezdolność do wykonywania pewnych rzeczy na przyzwoitym poziomie 🙂 Jak widać niektórzy nie mają poczucia humoru 🙂
Super reklama, uśmiałem się ale jak widać nie wszyscy mają poczucie humoru….
Najpierw reklama z Wojewódzkim, specjalistą od wsadzania biało-czerwonych flag w psie gów.. Teraz aluzja na poziomie dowcipów koszarowych. To nie jest żart – to jest zwykła żenada. No, chyba, że Play kieruje swoją ofertę w nową grupę „targetową” spod tzw. budki z piwem.
Żart żartem ale nie przystoi rzecznikowi dużego operatora
Dobra reklama, to kwestia percepcji, inaczej to widzi każdy zapewne. Ale napewno tak samo widzą to młodzi bogaci i zepsuci przedsiębiorcy 😀 i odrzucone feministki, tylko każda ze stron z innej perspektywy, z innej strony 🙂
Ale jesteście purytańscy, hasło ma potencjał, wystarczy tylko podrasować modelkę (bo ta wygląda jakby ją ktoś zmaltretował durszlakiem) i jest sukces 🙂
Przypomnijcie sobie te fajne pieprzne reklamy Heyah z lat 2005-2007, były fajne, pieprzne i nikt się nie rzucał.