REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-09-09 20:07 | Telefony | orange | awaria
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 4

Jabczyński - awarie były, są i będą. Przepraszamy

Trwa awaria w sieci Orange połączeń głosowych. Tym samym użytkownicy nie mogą odbierać ani wykonywać połączeń telefonicznych, SMS-ów - Operator potwierdza i przeprasza za utrudnienia oraz prosi o cierpliwość.

- Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o „wielkiej awarii” i „utracie zasięgu” na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy komentuje na blogu korporacyjnym Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

źródło: Orange Polska

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4 (głosy: 4)
Tagi: | orange | awaria Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 4
Komentarze: 4 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimbobi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.09.11 12:06 Odpowiedz
To ja już się boję pomyśleć co to będzie, jak od stycznia 2018 Orange wpuści na roaming klientów Play...
Anonimgosc
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.09.11 13:25
Nic nie będzie, albo Orange się ogarnie ze sobą i z awariami albo STRACI SWOICH KLIENTÓW.
AnonimAli
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.09.10 19:20 Odpowiedz
Jakoś mnie to nie przekonuje. Tak duża sieć powinna radzić sobie z awariami szybko. U mnie od 5 dni telefon nie może połączyć się przez 3G i LTE. Działa tylko 2G. Gdy włożę SIMa do innego telefonu - to samo. Na infolinii nie są w stanie pomóc.
Anonimdf
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.09.10 20:53
Dokładnie. To jakaś kpina. Tyle dni awarii w takiej firmie.

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 11

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)