„Sekai Menu”, usługa na smartfony przeznaczona dla restauracji i obiektów zakwaterowania, które obsługują klientów zagranicznych, wkroczyła w okres próbny w kwietniu br. Tę usługę, pozwalającą wyświetlać przetłumaczone menu i składać zamówienia przy użyciu smartfona, opracowała firma Sekai Menu (siedziba główna: Sapporo, Japonia; dyrektor reprezentacyjny Nobuyasu Fukunishi). Zostanie ona udostępniona użytkownikom na całym świecie wraz z nowym planem własnym (Self Plan) już 27 czerwca 2014 roku.


Opcja „Self Plan” pozwala właścicielom restauracji i obiektów zakwaterowania udostępniać informacje biznesowe, szczegóły nt. menu oraz zdjęcia za pomocą internetowego formularza. Następnie użytkownik otrzymuje bezpłatny kod QR, który może wydrukować. Po sczytaniu kodu smartfonem użytkownik zostaje przekierowany na stronę internetową, gdzie może zapoznać się z przetłumaczonym menu i wysłać zamówienie bezpośrednio do danego obiektu usługowego. W celu zapewnienia obsługi wielojęzycznej, właściciele obiektów muszą zarejestrować treść menu przetłumaczoną w każdym języku. Jednocześnie, z początkiem sierpnia br., Sekai Menu, Inc. zamierza uruchomić usługę przystępnych tłumaczeń internetowych, która obejmie również tłumaczenie menu.

Ponadto spółka zapewni klientom biznesowym możliwość rejestracji i utrzymania usługi w ramach „Planu Wsparcia” („Support Plan”) zorganizowanego we współpracy z licencjonowanymi agencjami wsparcia.

Celem Sekai Menu jest satysfakcja turystów z zagranicy i zmniejszenie obciążenia restauracji i obiektów zakwaterowania związanego ze świadczeniem usług dla klientów międzynarodowych” – powiedział Nobuyasu Fukunishi, dyrektor reprezentacyjny Sekai Menu.

Spółka została założona w lutym 2014 roku. Usługę „Sekai Menu” uruchomiono w 30 różnych językach na całym świecie.

Film promocyjny:

Źródło informacji: Business Wire

Kan