Play przyznaje, że błąd w systemie spowodował, iż brak jest obecnie możliwości zdjęcia sim-locka ze sprzedawanych u operatora iPhone’ów.

Apple iPhone 7 RED Special Edition
Apple iPhone 7 RED Special Edition

(…) – kilka osób dosyć nerwowo zareagowało na brak możliwości zdjęcia sim-locka ze sprzedawanych u nas iPhone’ów.

Generalnie nie muszę sprawdzać tematu, bo smartfony kupione w naszej sieci działają bez zarzutów jeżeli wsadzicie do nich fioletową kartę, czyli tą, którą kupiliście z kontraktem. Wprowadzenie sim-locka wynika głównie z naszych zasad współpracy z firmą z Kalifornii, w których szczegóły wchodzić nie będę, bo nie mogę, ale (wszystko przed „ale” nie ma znaczenia)…

W Play klient jest dla nas zawsze najważniejszy, nawet jeżli ktoś w komentarzu napisze coś innego (cały czas się uczymy i chętnie poprawiamy nasze błędy). My staramy się o to każdego dnia i w każdej sytuacji, dlatego była możliwość zdejmowania tak nielubianych sim-locków. Sam osobiście pomagałem sporej grupie klientów to zrobić wliczając w to kilka leniwych gwiazdek szołbiznesu.

Wszystko działało super do tego feralnego momentu, kiedy pojawił się błąd w systemie. Systemy operatora to ultra skomplikowany MATRIX, w którym czasem zdarza się błąd czy usterka. Nie jest to żadna zmiana strategii i nie wycofujemy się z naszego podejścia. Szukamy rozwiązania i pewnie jeszcze chwilę to potrwa. Dlatego proszę osoby poddenerwowane o cierpliwość. Znamy temat i nad nim pracujemy. Niestety w tej chwili nie znam daty, ale obiecuję, że do tematu wrócę jak tylko status zmieni się, mam nadzieję, że wkrótce. Tymczasem polecam korzystać z kart PLAY – poinformował Marcin Gruszka, rzecznik Play na blogu korporacyjnym.

Kan