Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w maju 2016 roku pokazuje, że 97,3% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych. W maju został także obniżony średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem z 27 sekund do 18. Krótki okres oczekiwania został uzyskany przez wdrożenie dodatkowych sposobów kontaktu z serwisem: za pomocą czatu, maila oraz samodzielnego zgłaszania produktu do naprawy.


Wysoka ocena serwisu przez klientów

Rosnąca jakość obsługi klientów, szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani ocenili serwis Acer na 8,61. Klienci serwisu, zapytani czy poleciliby produkt Acera swoim znajomym, w 97% przypadków odpowiedzieli twierdząco.


Usługi dodatkowe

Na początku 2016 roku został wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach Klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę.

Gwarancja niezawodności Acer

Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: promise.acer.com

Zobacz jaką drogę pokonuje urządzenie Acer do serwisu

Na poniższym filmie można zobaczyć proces odbioru urządzenia od klienta, naprawę oraz powrót urządzenia po naprawie:

źródło: Acer

Kan