Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile-Orange największym reklamodawcą z branży telekomunikacyjnej w lutym

Orange największym reklamodawcą z branży telekomunikacyjnej w lutym

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2018 roku w branży telekomunikacyjnej. Orange to największy reklamodawca z branży telekomunikacyjnej w lutym – z budżetem ponad 22 mln zł. Kolejne miejsca zajęły marki Plus i T-Mobile.

Instytut Monitorowania Mediów

 

Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco mniejszym wynikiem znalazła się oferta na kartę.

Instytut Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje  okres 1-28 lutego 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

Instytut Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów

źródło: Instytut Monitorowania Mediów



Autor |2018-03-12T12:33:57+02:0012 marca 2018 12:33|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Plus, Raporty i prezentacje, Reklama, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. feli 12 marca 2018 w 19:28 - Odpowiedz

    to pieeeeeeeknie pokazuje jak bardzo wydatki rekamowe nie przekladaja sie na zyski i pozyskiwanie ludzi, trzeba miec najpierw z czym sie pokazac

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.