Jesteś tutaj:-, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek, Wyniki finansowe-Wpływ pierwszej niedzieli bez handlu stacjonarnego na e-commerce

Wpływ pierwszej niedzieli bez handlu stacjonarnego na e-commerce

Pierwsza niedziela bez handlu –  krótki komentarz Krzysztofa Krawczyka, CEO platformy Shoper, nt. pierwszej niedzieli bez handlu, wraz z danymi.

Wśród e-sklepów platformy Shoper w pierwszą niehandlową niedzielę liczba transakcji wzrosła o ponad 25 proc., a przychody – o prawie 20 proc. Mimo nieznacznej mniejszej (o około 3 proc.) liczby odwiedzin, wzrosła liczba transakcji, co może oznaczać, że internauci byli bardziej skłonni realizować tego dnia zakupy.

zmiana przychodów na platformie Shoper

zmiana przychodów na platformie Shoper

Porównując wyniki sprzedaży z weekendami z poprzednich lat widać, że rynek e-commerce nieustannie rośnie, niemniej dynamika zmian transakcji i sprzedaży w ostatnią niedzielę były skokowo wyższe niż wynikałoby z ogólnej tendencji wzrostowej.

zmiana liczby transakcji na platformie Shoper

zmiana liczby transakcji na platformie Shoper

Ponieważ była to pierwsza niedziela bez handlu, a także pierwszy ciepły weekend, z pewną ostrożnością podchodzimy do jego oceny. Będziemy obserwować ruch w sklepach działających na naszej platformie przez kolejne niedziele. Pierwszy weekend pozwala przypuszczać, że zakaz handlu będzie szansą dla sklepów internetowych – mówi Krzysztof Krawczyk, CEO platformy Shoper.

źródło: Shoper

 



Autor |2018-03-14T06:55:25+02:0014 marca 2018 06:55|Kategorie: e-Handel, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek, Wyniki finansowe|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.