Jednym z najbardziej rozpoznawalnych certyfikatów potwierdzających wysoką jakość obsługi i satysfakcję klientów jest Godło Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. W tym roku SAS po raz kolejny otrzymał to prestiżowe wyróżnienie. Nagroda jest efektem polityki firmy, która stawia na pierwszym miejscu wiarygodność i zaufanie, a na każdym etapie współpracy z klientami ogromną wagę przykłada do jakości oferowanych produktów i usług.

(8 lutego 2018 r.) – Nagroda „Firma Przyjazna Klientowi” ma szczególne znaczenie, gdyż o jej przyznaniu decydują sami klienci, którzy w badaniu ankietowym oceniają różne aspekty współpracy z przedsiębiorstwem. W tym roku ponownie oceny przyznane SAS we wszystkich obszarach branych pod uwagę w badaniu są wyższe niż średnie wskazania dla laureatów poprzedniej edycji FPK.

Rozwijamy w SAS środowisko pracy oparte na wiedzy, sprzyjające kreatywności oraz zaangażowaniu pracowników. Gwarantuje to naszym klientom komfort pracy z najwyższej klasy specjalistami i przynosi wspaniałe rezultaty. Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań analitycznych na polskim rynku i uczestniczymy w najważniejszych projektach informatycznych w kraju – mówi Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający, SAS Polska.

Organizatorem programu certyfikującego jest Fundacja Digital Knowledge Observatory, niezależna instytucja zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Fundacja za pomocą metody CAWI (Computer-Assisted Web Interview) ocenia ogólny poziom satysfakcji ze współpracy z firmą, doświadczenia klientów w zakresie kontaktu z jej pracownikami oraz skłonność do rekomendacji. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu, a polityka obsługi klienta jest realizowana na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami wyznaczanymi przez liderów rynku.

Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, nauki, ochrony zdrowia, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej.

źródło: SAS Institute