Rynkowa pozycja każdej firmy zobowiązuje do adekwatnych zachowań biznesowych. Dlatego właśnie czwarta siła polskiej dystrybucji z aspiracjami do roli międzynarodowego broadlinera, firma Nelro Data SA, zwiększa kapitał zakładowy do kwoty 6.542.200,00 zł, zasilając także kapitał zapasowy spółki o 1.888.373,60 zł.


Jest to naturalny ruch biznesowy z naszej strony, obliczony na osiągnięcie większej stabilności finansowej w tych niełatwych dla branży czasach oraz przygotowanie spółki na wejście w 2018 roku nowych przepisów. Dzięki podniesieniu kapitału zakładowego do kwoty 6.542.200,00 zł, udało się również przekazać dodatkowe środki na kapitał zapasowy w spółce w wysokości 1.888.373,60 zł. Taki podmiot jak Nelro Data SA musi podążać za zmieniającym się prawem i podejmować odpowiednie kroki, tym bardziej, że zgodnie ze strategią dynamicznego rozwoju uchwaloną przez Zarząd firma od nowego roku znacząco zwiększy import towarów i rozbuduje portfolio produktowe – podkreśla Łukasz Pacholski, Wiceprezes Nelro Data SA.

Łukasz Pacholski, Wiceprezes Zarządu Nelro Data
Łukasz Pacholski, Wiceprezes Zarządu Nelro Data

Kapitał zakładowy to filar wiarygodności spółki, a jego zwiększenie każdorazowo jest dowodem większego zaangażowania właścicieli, idącym w parze z ambitnymi planami. Z kolei podniesienie kapitału zapasowego zapowiada, iż dany podmiot ma apetyt na nowe inwestycje, co w przypadku dystrybutora oznacza wprowadzenie do oferty kolejnych innowacyjnych producentów sprzętu.


Profil działalności spółki Nelro Data to szeroko pojęta dystrybucja IT. W celu zapewnienia stabilności przychodów firma dywersyfikuje portfolio, dzieląc je na cztery główne grupy produktowe: 1. elementy infrastruktury sieciowej, które oferowane są do sektora MSP, a także do lokalnych operatorów ISP, dostawców usług internetowych i multimedialnych 2. materiały eksploatacyjne oraz zamienniki do drukarek i multimedialnych urządzeń drukujących. Odbiorcami tego asortymentu są głównie serwisy oraz przedsiębiorstwa handlowo-usługowe, 3. komputery, akcesoria i komponenty komputerowe – oferta skierowana jest zarówno do rynku B2C, jak i klienta biznesowego 4. elektronika konsumencka, której odbiorcami są głównie klienci detaliczni, kupujący w sieciach sklepów retail.

źródło: Nelro Data

Kan