Wraz z jesienną ofertą, operator multimedialny INEA zaprezentował nową, odświeżoną wersję strony internetowej. Wszystko po to, by ułatwić prezentację oferty lidera usług telekomunikacyjnych, przekładając wartości i filozofię marki na www.


Przy budowie strony braliśmy pod uwagę najlepsze i najbardziej użyteczne rozwiązania UX tj. prostą nawigację czy różne drogi dotarcia do ważnych treści serwisu – mówi Agata Markisz-Kmita, Manager eCommerce w INEA. Nowoczesna i przejrzysta prezentacja oferty, nieprzeładowana komunikatami strona, czyni prostym i czytelnym proces zakupowy – dodaje Izabela Iwaniak, Manager eSales.


Dostosowaliśmy nową stronę do standardów mobile. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba użytkowników naszego serwisu przez urządzenia mobilne. Wszystkie zmiany wynikają z troski o wygodę klientów, którzy odwiedzają inea.pl, korzystając z tabletów czy smartfonów
– mówi Markisz-Kmita.

Oferta została pokazana w formie czytelnych, interaktywnych kafli. Dołączyły do nich także przejrzyste bannery oraz materiały video. Prócz nowej szaty graficznej strona posiada szereg nowych funkcjonalności, ułatwiających zamówienie usługi czy kontakt z operatorem. Wprowadziliśmy na www mechanizm umożliwiający zamówienie naszych pakietów usług przez Internet, bez potrzeby kontaktu z konsultantem – umowa podpisywana jest online. Do najszybszego w Polsce Internetu 1000 Mb/s można dobrać interesujący nas pakiet telewizyjny, wybrać numer telefonu i umówić się na montaż. A cały proces trwa zaledwie kilka minut – wspomina Iwaniak.

Mimo rozbudowanej oferty INEA, nowy sposób jej prezentowania na stronie, ułatwia klientom zapoznanie się ze szczegółami, porównanie różnych wariantów oraz zamówienie usług. Strona w wersji beta jest nadal ulepszana, a za prace projekt odpowiada agencja GoldenSubmarine.

źródło: INEA

Kan