Już wkrótce zakupy w sieci staną się jeszcze wygodniejsze. Pożegnamy obowiązkowe rejestracje, długie formularze zamówienia i obawy przed zostawianiem danych w różnych e-sklepach. Nowa wizja e-commerce staje się rzeczywistością dzięki NeoClick. Pierwsza prezentacja usługi odbędzie się w dniach 14-16 września w ramach konferencji Internet Beta 2016.


Jedno konto do zakupów w wielu e-sklepach

Wygoda kupowania i bezpieczeństwo transakcji są motorami napędowymi e-handlu. Stworzyliśmy więc platformę logistyczno-płatniczą, która poprawia obydwa te czynniki i upraszcza cały proces zakupowy – mówi Maciej Padjas, CMO NeoClick. Nasza usługa to w praktyce jedno konto, które zapamiętuje preferowane ustawienia dostawy i płatności i z którego można korzystać w każdym współpracującym z nami e-sklepie – dodaje.

Usługa jest prosta jak płatność zbliżeniowa w sklepie tradycyjnym. I bezpieczna – dane karty płatniczej użytkownika będą przechowywane i zabezpieczone przez eCard – czołowego operatora płatności internetowych na polskim rynku.

Jedna usługa na wielu urządzeniach

NeoClick zaprojektowano wg zasady „mobile-first”. Transakcję będzie można zrealizować na każdym urządzeniu, ale wygodę kupowania odczują w szczególności klienci, którzy zamawiają produkty przy użyciu smartfonów i tabletów.

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie twórców NeoClick, aż 57% kupujących uważa, że największą przeszkodą w transakcjach z poziomu urządzeń mobilnych są niewygodne formularze płatności i dostawy, a 51% rezygnuje z zakupów, jeśli strona koszyka w e-sklepie źle wyświetla się na ich smartfonie. NeoClick jest odpowiedzią na oba te problemy i zadziała nawet na stronach, które nie są zoptymalizowane pod urządzenia mobilne.

Jeden przycisk – trzy działania

Jak w praktyce wygląda kupowanie z NeoClick? Klient zamiast wybierać opcje dostawy i płatności w koszyku, korzysta z zapisanych już w NeoClick danych i może sfinalizować transakcję bez rejestracji w e-sklepie. Wystarczy, że kliknie przycisk „Kupuję z NeoClick”.

Po kliknięciu aplikacja przekazuje sprzedawcy adres kupującego, preferowaną formę dostawy oraz informację o dokonaniu płatności. Klientowi pozostaje tylko zatwierdzenie transakcji – cały proces zakupowy można błyskawicznie zamknąć bez używania klawiatury na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym.


O tym, jak proste jest korzystanie z usługi przekonają się uczestnicy konferencji Internet Beta, która odbędzie się w Kielnarowej w dniach 14-16 września. Na naszą prezentację zapraszamy pasjonatów nowych technologii oraz wszystkich, którzy kochają zakupy w sieci
– mówi Maciej Padjas. I dodaje – Z przyjemnością zaprezentujemy Wam projekt, o którym mówi się, że może odnieść sukces na miarę Paczkomatów.

źródło: NeoClick

Kan