InPost wprowadza innowacyjne rozwiązanie – E-commerce Polecony InPost, które zapewni tanią i szybką formę dostawy door-to-door dla osób zamawiających produkty on-line. Usługa jest dedykowana zarówno klientom biznesowym – właścicielom e-sklepów, jak i wszystkim tym użytkownikom, którzy dotychczas korzystali z Managera Paczek.

Jej zaletami jest między innymi: bezpieczeństwo, możliwość śledzenia procesu doręczenia za pomocą strony internetowej, opcje nadania paczki o maksymalnej wadze do 1 kg, a także konkurencyjna cena – 4,99 zł (netto) za każdą przesyłkę doręczoną pod wskazany adres. E-commerce Polecony InPost oprócz dostarczenia przesyłki w terminie do 3 dni roboczych (D+3), gwarantuje także awizowanie przesyłki oraz darmowy zwrot zamówienia do adresata w przypadku niepodjętych paczek. Z kolei możliwość śledzenia przesyłek w Managerze Paczek przez nadawcę oraz na stronie internetowej przez odbiorcę, podnosi komfort transakcji oraz podwyższa poczucie bezpieczeństwa. Nadawca wybiera jedną z opcji doręczania: door-to-door lub point-to-door. Wdrożenie E-commerce Polecony InPost jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku. Dane zebrane przez Megapanel PBI/Gemius pokazują, że niższe koszty dostawy są czynnikiem, który skłoniłby aż 69% konsumentów do częstszego dokonywania zakupów przez Internet.

Wprowadzone przez nas narzędzie jest z pewnością atrakcyjnym rozwiązaniem dla podmiotów działających na rynku e-commerce – zarówno dla drobnych przedsiębiorców, jak i dużych sklepów internetowych. Dzięki niemu możemy zapewnić jeszcze wyższy standard obsługi i komfort wynikający ze świadczonych przez nas usług. E-commerce Polecony InPost to najlepsza opcja, służąca wysyłaniu małych przedmiotów – takich, jak: biżuteria, płyty, gry, kosmetyki, perfumy czy książki. Stanowi to idealny wariant dla e-sprzedawców oraz ich klientów – tani, wygodny oraz bezpieczny” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

źródło: Integer.pl

Kan