Dobre relacje z klientami, oraz precyzyjnie określone standardy obsługi to dwie najważniejsze przesłanki przyjęcia przez spółkę TelePolska „Kodeksu Dobrych Praktyk”. To kolejny krok w promowaniu biznesu przyjaznego społeczeństwu, który realizuje spółka – zapowiadają jej przedstawiciele.

Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych i precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska.

Niedawno TelePolska poinformowała, że przystąpiła do programu realizowanego przez ONZ, The Global Compact, którego ideą jest podnoszenie standardów życia i pracy na całym świecie.

Wprowadzenie przez nas „Kodeksu Dobrych Praktyk” nie jest konsekwencją przystąpienia TelePolski do inicjatywy ONZ, ale kolejnym krokiem w rozwoju naszej spółki, który planowaliśmy już od dawna, twierdzi Joanna Woźna Specjalista ds. Trade Marketingu oraz koordynator projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny w spółce TelePolska.

Filozofią spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej nastawionej na zysk, jednak z poszanowaniem wszystkich interesariuszy rynku, oraz w harmonii ze środowiskiem zewnętrznym. Tworząc i respektując zapisy kodeksu, mamy nadzieję, że będą one nie tylko wytyczały standardy postępowania pracowników TelePolska, ale przełożą się na jeszcze większe zadowolenie naszych klientów i staną się wyróżnikiem spółki na tle konkurencji, zakończyła Joanna Woźna.

TelePolska to niezależny operator telekomunikacyjny, należący do grupy kapitałowej Tele-Polska Holding. TelePolska działa na polskim rynku od 2001 roku. Klientom biznesowym oferuje rozwiązania telekomunikacyjne obniżające koszty i umożliwiające większą efektywność komunikacji. W swojej ofercie posiada również usługi dla odbiorców indywidualnych.

źródło: TelePolska

Kan