Rejestrator rozmów to wygodne rozwiązanie dla biznesu. Usługa polega na prostym zapisywaniu połączeń telefonicznych – wychodzących, przychodzących lub w kolejce IVR – bez specjalnych urządzeń.
Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerze HaloNet (dopuszczalne limity to 5GB, 10GB lub 50GB). Klient posiada do nich dostęp po zalogowaniu się do swojego panelu. Pliki rozmów można również ściągać w dowolnej chwili na dysk swojego komputera.
Halonet proponuje rejestrator rozmów za 1 zł przez pierwszy miesiąc korzystania z usługi. Aby skorzystać z promocji należy zamówić usługę wirtualnej centrali zaznaczając odpowiednią wersję Rejestratora rozmów (5GB, nadpisywanie lub blokowanie). Klienci, którzy posiadają już usługę wirtualnej centrali, powinni wysłać email z informacją o wybranej wersji Rejestratora rozmów (5GB, nadpisywanie lub blokowanie).
Promocja trwa od 15.09 do 31.12.15 i dotyczy wyłącznie Rejestratora rozmów 5 GB, w wariancie nadpisywanie i blokowanie.
Nagrywanie rozmów w Halonet działa tylko w ramach aktywnej usługi wirtualnej centrali.
źródło: HaloNet
Kan
http://www.halonet.pl/wirtualna-centrala/rejestrator-rozmow/
Jestem w trakcie przenoszenia numerów i chciałbym uruchomic centralkę po nowym roku. Zastanawia mnie jedna rzecz: jeżeli przerwie mi połączenie z internetem, a klient oczekuje na rozmowe w kolejce to czy będzie nadal słyszał komunikat że musi czekać czy zostanie rozłączony?
wirtualna centrala z nagrywaniem i innymi opcjami dla firm, polecam [url]https://www.telecube pl [/url]
[url]https://www.telecube.pl[/url] sprostowanie
hmm pakiet biznes o 30zł drożej niz porownywalny w halonecie…
@citro w telecube pakiet biznes jest faktycznie droższy, ale ma więcej funkcjonalności, przede wszystkim nagrywanie rozmów, do tego centralę można samemu zaprojektować w bardzo intuicyjnym panelu i dodatkowo w każdej chwili te funkcjonalności modyfikować