Telefonia „w naszej Rodzinie” obchodzi w grudniu 6 lat swojej działalności. Dla przenoszących swój numer w okresie od 4 grudnia 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. Operator przygotował 40 zł premii, a wszyscy mogą skorzystać z wielu promocji, które mogą przynieść wymierne korzyści domowemu budżetowi.

w naszej Rodzinie - plakat
w naszej Rodzinie – plakat

Marka „w naszej Rodzinie” powstała z inspiracji systemu SKOK oraz środowiska Radia Maryja 6 lat temu i jest telefonią „na kartę”. Istnieje po to, by łączyć bliskich sobie ludzi, by ułatwiać kontakt z rodziną i przyjaciółmi. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy w placówce Kasy Stefczyka kupić starter z nowym numerem telefonu. Jeśli korzystamy z usług innego operatora i chcemy zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do „w naszej Rodzinie”, załatwiając formalności w placówce Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, pesel, numer dokumentu, adres – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma być przeniesiony.

Zwykle w telefonii „w naszej Rodzinie” na przenoszących numer czeka premia w wysokości 20 zł za pierwsze doładowania kwotą 25 zł. Z okazji urodzin telefonii kwota ta została podwojona. Ci z Państwa, którzy zdecydują się na przeniesienie numeru w okresie od 4 grudnia 2017 roku do 31 stycznia 2018 roku, otrzymają na dobry początek 40 zł premii. To nie koniec dobrych wiadomości, ponieważ wszyscy abonenci – zarówno nowi, jak i Ci z dłuższym stażem – mogą skorzystać z wielu promocji, które mogą przynieść wymierne korzyści domowemu budżetowi.

Poznajcie telefonię komórkową Radia Maryja: w naszej Rodzinie

Operator pooleca naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. By aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł), wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, to usługę włącza się tylko raz – co miesiąc usługa odnawia się sama, bez konieczności wpisywania kodu.

Warto pamiętać, że telefonia „w naszej Rodzinie” to sieć prawdziwie rodzinna – najwięcej można zaoszczędzić na rachunkach telefonicznych, jeśli również nasi krewni przeniosą swoje numery do sieci „w naszej Rodzinie”, ponieważ zgodnie z cennikiem minuta połączenia z abonentami tej sieci kosztuje jedynie 9 groszy.

O szczegółach oferty można dowiedzieć się w placówkach Kasy Stefczyka (gdzie można też kupić starter), na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

źródło: w naszej Rodzinie

Kan