Od dziś użytkownicy IKO posiadający aplikację powiązaną z kontem w PKO Banku Polskim lub Inteligo mogą skorzystać z nowej funkcji – przelewów zwykłych na numer rachunku bankowego. Dzięki temu wzbogaciliśmy IKO o jedną z najważniejszych funkcji bankowości mobilnej (oprócz dostępu do salda i historii rachunku).

IKO – Przelewy
W aplikacji IKO można już zatem zlecić:
- przelew zwykły na numer rachunku bankowego
- przelew między głównymi rachunkami własnymi
- wcześniej zdefiniowany w iPKO/Inteligo przelew
- przelew na numer telefonu.
Przelewy można wykonywać tylko z rachunków prowadzonych w walucie PLN. Przelew jest autoryzowany przez użytkownika za pomocą przycisku TAK, kodu PIN (w zależności od wybranych w aplikacji IKO limitów transakcji) lub kodu z narzędzia autoryzacyjnego (SMS, zdrapka, token). Przelewy zwykłe podlegają limitom transakcyjnym podobnie jak inne płatności dokonywane IKO. Można nimi dowolnie zarządzać w serwisie iPKO/Inteligo. Po wykonaniu przelewu w aplikacji można również zapisać dane odbiorcy na liście płatności zdefiniowanych.

Wydruk
Co nowego w IKO?
- Bank zachęca do pobierania aplikacji mobilnej IKO na wydrukach z potwierdzeniem realizacji transakcji w swoich bankomatach. Na wydruku z potwierdzeniem realizacji transakcji w bankomacie PKO Banku Polskiego znajduje się specjalny QR kod. Jego zeskanowanie telefonem powoduje pobranie aplikacji mobilnej IKO w wersji odpowiedniej danej komórki (w załączeniu zdjęcie takiego wydruku)
- Książki, muzykę, prasę i wiele innych produktów można już kupić w sklepach Empiku w całej Polsce, płacąc IKO. Od kilku miesięcy płatności IKO akceptowane są również w internetowym sklepie empik.com.
- 20% rabatu w sklepach Tatuum – Płacąc telefonem z IKO w stacjonarnych sklepach Tatuum, można skorzystać z 20-proc. rabatu. promocja trwa od 9 do 31 grudnia 2013 r. i nie łączy się z innymi rabatami. Rabat będzie udzielony po poinformowaniu sprzedawcy o chęci skorzystania z oferty promocyjnej przed dokonaniem płatności.
Obecnie z IKO korzysta już ponad 95 tysięcy osób.
źródło: PKO Bank Polski
Kan
Tylko dalej nie dziala na rootowanych telefonach..FAIL!!!
EDIT: Jestem z warszawy jak coś
Znam tylko jeden serwis, który naprawia te smartfony – milenium mobile przy andersa. pewnie będzie ich z czasem więcej, ale akurat ten znam i mogę polecić.
Mam nadzieję, że siostrzenica jest max w wieku gimnazjalnym. ten telefon nie nadaje się do użytkowania przez bardziej świadomych konsumentów xd no ale jego największym plusem jest bez wątpienia cena więc nie ma co narzekać.
BTW. czy ktoś może mi poradzić dlaczego nie mogę się zarejestrować? Wypełniłam wszystkie pola, ale nie przyszedł do mnie na poczte link aktywujący. Trzeba dłużej poczekać? Często się to zdarza?
pozdro
Przy takiej ilości klientów PKO BP rozczarowuje szybkość rozpowszechniania się aplikacji IKO . Niestety, chyba tylko jeden , własny , operator rozliczeniowy eSerwis honoruje tę aplikację . Używanie jej przy kasie jest nieco uciążliwe . Na razie żaden inny bank nie implementował tej aplikacji . A póki te ograniczenie nie znikną , nie przewiduję masowego użycia tej aplikacji .
A ja tam korzystam z IKO. I widzę że PKO stawia na funkcje PKO. Fajnie że teraz są już dostępne przelewy z IKO. Duże ułatwienie.
Dziwne i dopiero godne zauważenia byłoby , gdyby PKO nie stawiało na funkcje PKO (-:
IKO działa już na rootach. Ściągnąłem apke na złamanego symbiana i działa. Mam już na liczniku 3 transakcje