Co jakiś czas słyszy się o wadach smartfonów od Samsunga, które przyczyniają się do samozapłonów i wybuchów. Teraz postanowiła wykorzystać to Nokia.
Na początku grudnia jednego z użytkowników Galaxy S4 spotkała niemiła niespodzianka. W trakcie ładowania urządzenia zaczęło się ono palić. Na całe szczęście poszkodowany w odpowiednim momencie poczuł zapach spalenizny i zagasił pożar, który zaczął się rozpowszechniać po pomieszczeniu. Gdy mężczyzna trochę ochłonął postanowił nagrać wideo na youtube, w którym opowiedział internautom historię swojego pechowego Samsunga.
Zainteresowanie materiałem jest bardzo duże (obecnie 1,3 miliona wyświetleń). Oczywiście Samsung również się nim zainteresował. Zaproponował on właścicielowi urządzenie wymianę na nowe pod warunkiem, że usunie wideo ze swojego konta. Natychmiast treść pisma znalazła się w internecie.
Całą sytuację postanowiła wykorzystać Nokia, która zaproponowała poszkodowanemu Lumię, aby ten „zobaczył, jak powinna wygląda dobra obsługa klientów”.
Trzeba przyznać, że marketing Nokii potrafi dobrze wykorzystać sytuację.
Źródło: VR-Zone
Marcin Kusz
Sprytne, a Samsung z żądaniem usunięcia filmu z sieci, sam strzelił sobie w kolano. Wiadomo, że jeszcze dołożenie takiego oświadczenia do filmiku, podniesie oglądalność na YT, a wtedy na samych reklamach koleś zarobi więcej, niż to całe S4 warte 😉
Zainteresowal mnie cytat w tym artykule: „zobaczył, jak powinna wygląda dobra obsługa klientów”. Niestety ja tego nie doświadczyłem u Nokii. Miałem rozsuwany model E65 ktory 7 razy był na gwarancji w przeciągu 3 miesięcy. Zgłoszenie zawsze dotyczyło tej samej usterki. Telefon się wyłączał podczas rozmów po sieci 3g. Od tamtego czasu straciłem zaufanie do tego producenta.
Samsung powinien przeprosic i wyslac dwa takie telefony a tym sposobem wiNokia jest super ma darmowa reklame a samsung traci zaufanie
bardzo dobra decyzja Nokii, wszystko producenci powinni myśleć pro-konsumencko 🙂
Nikt nie kupuję Noki to oddają za darmo…
Durna Nokia potrafiła nie wypuszczać przez 1,5 roku aktualizacji, więc niech się nie ośmiesza jak to dba o klienta.
Fajny gest ale nie bezinteresowny. Bardzo dobra i prawie darmowa reklama